Нови правила ги отежнаа условите за партнер на YouTube. Корисниците сега за да бидат партнер-креатори треба да имаат најмалку 4.000 часа преглед на видео и 1.000 претплатници во последните 12 месеци. Досега потребни беа единствено 10.000 прегледи.
YouTube мануелно ќе ги прегледува популарните видеа пред на нив да постави било каков рекламен материјал. Ваквиот потег доаѓа по низата обвиненија од страна на компании кои плаќале за рекламирање на популарната платформа.
Забележан е раст на објавувањето на видеа во 2017 година на платформата на YouTube за заработка на пари. Компанијата неколку пати беше во конфликтни ситуации со своите корисници, затоа што алгоритмите често пати не функционираа како што треба и ...
„Јутјуб“ поставува построги критериуми за профитирање за да спречи платформата да биде погрешно искористена, како што досега беше случај. Сега платформата најавува промени откако беше критикувана поради блиската врска со Логан Пол, контроверзен ...
Фото: Pixabay Со цел повторно да ја добие довербата на огласувачите, Google воведува построги правила за монетизација на YouTube. Едно од нив е поставување на повисоки критериуми за квалитет на партнерската програма, YouTube Partner Program, каде ...
Google направи втор обид за помалку од една година за да ги заштити огласувачите во нивните канали на YouTube, од тоа да бидат поврзани со видеа кои вклучуваат насилство, омраза или лоша реторика.
Google направи втор обид за помалку од една година за да ги заштити огласувачите во нивните канали на YouTube, од тоа да бидат поврзани со видеа кои вклучуваат насилство, омраза или лоша реторика.