TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Coca-Cola ги „суспендираше“ социјалните мрежи со реклами

Телефони.мк - 30.06.2020

Coca-Cola е најпознатиот глобален бренд за газирани безалкохолни пијалоци, кој официјално објави дека го прекинува рекламирањето на социјалните мрежи воопшто. Тоа е привремена одлука на компанијата, која го направи ова со цел да демонстрира револт ...

Coca-Cola привремено гo прекинува огласувањето на социјалните мрежи

Иновативност - 29.06.2020

Најголемиот светски бренд за пијалоци Coca-Cola соопшти дека ќе го прекине огласувањето на сите социјални мрежи (вклучувајќи ги Фејсбук и Твитер) во времетраење од најмалку еден месец, поради нивното несоодветно справување со говорот на омраза, ...

Бојкот на Facebook – Акциите паднаа, Honda ги повлече рекламите

24auto - 29.06.2020

Многу компании се приклучуваат кон бојкотот на Facebook, и го откажуваат рекламирање преку оваа платформа Акциите на Facebook паднаа за 8,3 проценти во петокот, најголем пад за три месеци, откако Unilever, еден од најголемите светски огласувачи, им ...

Марк Цукерберг остана без 7 милијарди долари

Телефони.мк - 29.06.2020

Марк Цукерберг се симна од третото место на листата на најбогати луѓе во светот, веднаш после Гејтс и Безос. Причината е поради пад на вредноста на акциите на Facebook, од што изгубил неверојатни 7,2 милијарди долари.

„Кока-кола“ го стопира рекламирањето на социјалните мрежи за 30 дена

USB - 29.06.2020

Американската компанија „Кока-Кола“ прекинува со рекламирањето на социјалните мрежи најмалку 30 дена, поради зголемениот притисок да престане говорот на омраза на тие платформи. – Нема место за расизам во светот и нема место за расизам на ...

Старбакс ќе паузира рекламирање на сите социјални мрежи

Оff.net - 29.06.2020

Најпознатиот светски бренд за кафиња не само што ќе го бојкотира Фејсбук со реклами, туку истото им следува и на сите останати социјални мрежи што се во оптек. Пред некој ден и Кока-кола глобално ги стави на пауза рекламите на социјални мрежи.

Цукерберг изгуби седум милијарди долари поради бојкотот, акциите на Facebook паднаа 8,3 проценти

Денар - 29.06.2020

Марк Цукерберг стана посиромашен за 7,2 милијарди долари откако одреден број компании ги повлекоа своите реклами од F acebook , дознава Bloomberg. Акциите на Facebook паднаа за 8,3 проценти во петокот, најголем пад за три месеци, откако Unilever, ...

Марк Цукерберг поради бојктото загуби 7,2 милијарди долари

Кумановски м. - 29.06.2020

Марк Цукерберг не е веќе третата најбогата личност во светот (по Гејтс и Безос) затоа што изгуби дури 7,2 милијарди долари поради падот на вредноста на акциите на Фејсбук. Се започна кога Фејсбук одби да цензурира или барем да ја намали видливоста ...

Уште еден светски гигант заминува од Фејсбук, Кока Кола ги повлече рекламите од социјалната мрежа

OhridNews - 28.06.2020

Глобалниот бренд Кока Кола ги стопира сите реклами на социјалната мрежа Фејсбук на најмалку 30 дена. Одлуката на Кока Кола доаѓа по најавите на Фејсбук дека ќе ги означува потенцијално „штетните“ содржини.

Цукерберг изгуби 7 милијарди долари

Иновативност - 28.06.2020

Марк Цукерберг повеќе не е третата најбогата личност во светот. Тоа е последица на падот на вредноста на акциите на Facebook, поради што Цукерберг изгуби 7,2 милијарди долари. Се почна кога Facebook одби да ги цензурира или барем да ја намали ...

По силниот пад на акциите на Фејсбук, Цукерберг ја означи како штетна објавата на републиканците

Вечер - 28.06.2020

Акциите на Фејсбук паднаа за неверојатни 56 милијарди долари откако некои големи компании, вклучително и „Јунилевер“ и „Кока кола“, ги повлекоа своите реклами од оваа социјална мрежа, наспроти тоа што извршниот директор Марк Цукерберг вети конкретна ...

„Кока-кола“ го прекинува рекламирањето на социјалните мрежи и покрај промените на „Фејсбук“

Вечер - 28.06.2020

„Кока-кола“ ќе го прекине рекламирањето на социјалните медиуми на глобално ниво најмалку 30 дена, поради големиот притисок на платформите против говорот на омраза. „ Нема место за расизам во светот и нема место за расизам на социјалните медиуми“, ...

Honda ja поддржa осветничката кампања против Facebook!

Додај Гас - 28.06.2020

Сè повеќе компании се приклучуваат кон бојкотот на Facebook, што практично значи откажување од понатамошно рекламирање преку оваа медиумска платформа Една од „бунтовничките“ компании е Honda Motor, која од први јули ќе престане да се рекламира на ...