TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

БРТ: Пари има, желба нема, пенали се плаќаат

24 Вести - 06.12.2022

Парите кои Македонија ги доби од Европската банка за обнова и развој за БРТ – се уште стојат за тој проект, дали земјава ќе ги искористи или ќе продлжи да плаќа пенали кои граѓаните ги чинат 350.000 евра годишно? Од ЕБОР велат дека дали ќе се ...

Град Скопје без дефинитивен став за „БРТ системот“, каматите кон ЕБОР течат

Канал5 - 06.12.2022

Има ли се уште надеж за автобуското метро?! Проектот е стопиран, бидејќи градоначалничката Арсовска планира измени во проектот. Во меѓувреме државата плаќа пенали по 350 илјади евра годишно, бидејќи кредитот во висина од 70 милиони евра е земен, но ...

Битиќи: БРТ не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои се 30 години стари

Бизнис Вести - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Битиќи: Бас рапид транзит системот не може да биде поштетен од автобуси стари 30 години

Канал5 - 06.12.2022

Вицепремиерот задолжен за економски прашања Фатмир Битиќи утринава зборувајќи за состојбите со јавниот превоз во главниот град рече дека Бас рапид транзит системот не може да биде поштетен за скопјани од автобуси кои сообраќаат, а се стари 30 години.

Битиќи: БРТ не може да биде поштетен за Скопје од автобуси стари 30 години

360 степени - 06.12.2022

Вицепремиерот вели дека системот на јавниот превоз во Скопје е од 1980 година, а она што му треба на главниот град е решенија од 2040 или 2050 година за каков што го смета проектот за БРТ Бас рапид транзит (БРТ) системот не може да биде поштетен за ...

Битиќи за градскиот превоз: Во Скопје се потребни решенија од 2040 година

Локално - 06.12.2022

Сигурен сум дека БРТ решението кое го финансира ЕБРД не може да биде поштетно од автобуси кои собрааќаат, а се 30 години стари. За жал, состојбата во Скопје од 1980 година не наликува на еден град кој што е престолнина на земја која што аспирира да ...

Битиќи: БРТ не може да биде поштетен за Скопје од автобуси стари 30 години

Либертас - 06.12.2022

Вицепремиерот вели дека системот на јавниот превоз во Скопје е од 1980 година, а она што му треба на главниот град е решенија од 2040 или 2050 година за каков што го смета проектот за ...

Битиќи вели дека за градскиот превоз треба решение од 2040 или 2050 година

Lider - 06.12.2022

Сигурен сум дека БРТ решението кое го финансира ЕБРД не може да биде поштетно од автобуси кои собрааќаат, а се 30 години стари. За жал, состојбата во Скопје од 1980 година не наликува на еден град кој што е престолнина на земја која што аспирира да ...

Битиќи: БРТ е решение кое треба да се примени во Градот Скопје

24Инфо - 06.12.2022

Вицепремиерот вели дека системот на јавниот превоз во Скопје е од 1980 година, а она што му треба на главниот град е решенија од 2040 или 2050 година за каков што го смета проектот за БРТ Бас рапид транзит (БРТ) системот не може да биде поштетен за ...

Сè уште има надеж за БРТ и решавање на сообраќајниот хаос низ Скопје

Скопје инфо - 06.12.2022

Сè уште има надеж за БРТ - Бас рапид транзит системот кој беше најавен како решение за сообраќајниот хаос во Скопје. „Чекаме да видиме кои се плановите на градоначалничката која се обидува да го видоизмени.

Битиќи: БРТ не може да биде полошо решение од 30 години стари автобуси, Скопјани заслужуваат подобар превоз

Zoom - 06.12.2022

Сигурен сум дека БРТ решението кое го финансира ЕБРД не може да биде поштетно од автобуси кои собрааќаат, а се 30 години стари. За жал, состојбата во Скопје од 1980 година не наликува на еден град кој што е престолнина на земја која што аспирира да ...

Битиќи: Во Скопје е потребен БРт како решение од 2040 година

Независен - 06.12.2022

БРТ системот треба да се реализира и тој е најдобро решение за превозот во Скопје, смета вицепремиерот Фатмир Битиќи, прашан за состојбите со градскиот превоз, по неколкудневните блокади во главниот град.

Битиќи: БРТ не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои се 30 години стари

Опсервер - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Битиќи: БРТ не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои се 30 години стари

Сител - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

(ВИДЕО) Битиќи: Бас рапид транзит системот не може да биде поштетен од автобуси стари 30 години

Press24 - 06.12.2022

Вицепремиерот задолжен за економски прашања Фатмир Битиќи утринава зборувајќи за состојбите со јавниот превоз во главниот град рече дека Бас рапид транзит системот не може да биде поштетен за скопјани од автобуси кои сообраќаат, а се стари 30 години.

Бас рапид транзит не може да биде поштетен од 30 години стари автобуси низ Скопје, рече Битиќи

ММС - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Трамвајот на гуми требаше да биде решението за Скопје, смета вицепремиерот Битиќи

МКД - 06.12.2022

Според вицепремиерот Фатмир Битиќи Скопје како главен град има голем хендикеп затоа што нема функционален јавен превоз и затоа што има автобуси стари и по 30 години. БРТ (Бас рапид транзит - или како уште го викаат трамвај на гуми, н.з.

Битиќи: БРТ не може да биде поштетен за Скопје од автобуси стари 30 години

Н.Македонија - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Битиќи: Не може БРТ да биде поштетен за Скопје од 30 години стари автобуси

ТВ21 - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Битиќи: БРТ не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои се 30 години стари

Бриф - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Според Битиќи, Скопје од 1980 година не наликува на град престолнина

Фокус - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Битиќи вели дека Скопје има автобуси стари по 30 години, не кажува зошто Владата не помогне во набавка на нови

MakPress - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Битиќи: БРТ не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои се 30 години стари

24Инфо - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Битиќи: БРТ не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои се 30 години стари

Курир - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Битиќи: БРТ не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои се 30 години стари

Слободен Печат - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Битиќи: Проектот БРТ не може да биде поштетен за Скопје, од автобусите кои се стари 30 години

Нетпрес - 06.12.2022

-Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Битиќи: БРТ е решение кое треба да се примени

Вечер Прес - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Битиќи: БРТ не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои се 30 години стари

Во Центар - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.

Битиќи: Скопје мора да го модернизира автобускиот сообраќај. Навистина доста е од „Канти“ по улиците!!

Пулс24 - 06.12.2022

Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.