TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Опаѓа популарноста на Фејсбук помеѓу младите

Мета - 26.10.2021

Внатрешни извештаи на компанијата Фејсбук покажуваат дека младите поминуваат сè помалку време на главната платформа Фејсбук, сè помалку тинејџери се регистрираат како нови корисници, а вработените не можат да сфатат зошто се случуваат овие негативни ...

ФЕЈСБУК ВО НОВИ ПРОБЛЕМИ: Ја губи популарноста кај младите

Кумановски м. - 26.10.2021

И додека Фејсбук го тресат скандали во однос на документи кои ги објавуваат свиркачите за тоа како функционира компанијата , група истражувачи во Фејсбук составија извештај во март за еден од најмоќните директори на компанијата, извршниот директор ...

„Блумберг“: Младите губат интерес за Фејсбук

Независен - 26.10.2021

САД – Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата.

„Блумберг“: Младите губат интерес за Фејсбук

iPortal - 26.10.2021

Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата. Тоа може негативно да се одрази на заработката на компанијата.

„Блумберг“: Младите губат интерес за Фејсбук

OhridNews - 26.10.2021

Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата. Тоа може негативно да се одрази на заработката на компанијата.

„Блумберг“: Младите губат интерес за Фејсбук

Опсервер - 26.10.2021

– Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата.

„Блумберг”: Младите губат интерес за Фејсбук

24Инфо - 26.10.2021

Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг”, повикувајќи се на интерни документи на компанијата. Тоа може негативно да се одрази на заработката на компанијата.

ТИНЕЈЏЕРИТЕ ГУБАТ ИНТЕРЕС ЗА ФЕЈСБУК Одат на други мрежи за да си ги споделат маките

+инфо - 26.10.2021

И до 16 отсто помалку време минувале тинејџерите на Фејсбук од лани, помалку се регистрирале и споделувале, а наместо тоа се преселиле на други мрежи. На нивно место сега доаѓаат „млади возрасни“ од 24-25 години и постари.

Младите се повеќе губат интерес за Фејсбук

Република - 26.10.2021

Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, пишува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата. Ваквиот извештај може негативно да се одрази на заработката ...

„Блумберг“: Младите губат интерес за Фејсбук

Либертас - 26.10.2021

Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата. Тоа може негативно да се одрази на заработката на компанијата.

„Блумберг“: Младите губат интерес за Фејсбук

Курир - 26.10.2021

Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата. Тоа може негативно да се одрази на заработката на компанијата.

БЛУМБЕРГ: Младите губат интерес за Фејсбук, тоа може негативно да се одрази на заработката

Денешен - 26.10.2021

Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата. Тоа може негативно да се одрази на заработката на компанијата.

Факти за младите: Се губи интересот за Фејзбук

Press24 - 26.10.2021

Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата. Тоа може негативно да се одрази на заработката на компанијата.

„Блумберг“: Младите губат интерес за Фејсбук

MakPress - 26.10.2021

Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата. Тоа може негативно да се одрази на заработката на компанијата.

„Блумберг“: Младите губат интерес за Фејсбук

Вечер Прес - 26.10.2021

Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата. Тоа може негативно да се одрази на заработката на компанијата.

„Блумберг“: Младите губат интерес за Фејсбук

CivilMedia - 26.10.2021

Тинејџерите и младите луѓе минуваат сѐ помалку време на Фејсбук, сѐ помалку се регистрираат и сѐ помалку објавуваат, јавува „Блумберг“, повикувајќи се на интерни документи на компанијата. Тоа може негативно да се одрази на заработката на компанијата.