Оваа можност беше воведена пред 2 години, а откажувањето се става на сметка на малата популарност, како и можноста за злоупотреба во одредени ситуации Иако било кое видео од YouTube може многу лесно да се сподели на било која од апликациите за ...
Apple планира да потроши повеќе од шест милијарди долари за своите оригинални телевизиски серии и филмови што треба да се прикажуваат на новата услуга од гигантот – Apple TV+. Стриминг услугата што се очекува да започне со емитување наскоро ќе се ...
Како една од најдобрите сервиси за споделување видео материјали, YouTube е задолжителна дестинација за многумина корисници. Од неодамна, и македонците можат да се претплатат на YouTube Premium и да уживаат во впивање мултимедијални содржини со ...
Нетфликс изврши револуција на „пазарот на забавата“. Со своите 150 милиони претплатници, оваа стриминг-платформа им ја одзеде публиката на традиционалните ТВ и медиумски гиганти. Сега тие го возвраќаат ударот, и тоа со истото оружје.
Еден од најскриените сервиси за размена на пораки е оној што е вграден во YouTube. Услугата најпрвин приватно е тестиран како “shared videos” во мај, 2016. година, но беше потребно повеќе од една година да им стане достапен на сите.
Перфектно јасно му е на Тим Кук дека Apple не може да живее само од продажба на iPhone, особено сега, кога му се заканува пропаст поради покачување на цените за царините. Сервисот за пристап кон вести е веќе достапен за корисниците, но за ...
Нетфликс изврши револуција на „пазарот на забавата“. Со своите 150 милиони претплатници, оваа стриминг-платформа им ја одзеде публиката на традиционалните ТВ и медиумски гиганти. Сега тие го возвраќаат ударот, и тоа со истото оружје.
Нетфликс изврши револуција на „пазарот на забавата“. Со своите 150 милиони претплатници, оваа стриминг-платформа им ја одзеде публиката на традиционалните ТВ и медиумски гиганти. Сега тие го возвраќаат ударот, и тоа со истото оружје.
Нетфликс изврши револуција на „пазарот на забавата“. Со своите 150 милиони претплатници, оваа стриминг-платформа им ја одзеде публиката на традиционалните ТВ и медиумски гиганти. Сега тие го возвраќаат ударот, и тоа со истото оружје.
Нетфликс изврши револуција на „пазарот на забавата“. Со своите 150 милиони претплатници, оваа стриминг-платформа им ја одзеде публиката на традиционалните ТВ и медиумски гиганти. Сега тие го возвраќаат ударот, и тоа со истото оружје.
Netflix изврши револуција на „пазарот на забавата“. Со своите 150 милиони претплатници, оваа стриминг-платформа им ја одзеде публиката на традиционалните ТВ и медиумски гиганти. Сега тие го возвраќаат ударот, и тоа со истото оружје.
Нетфликс изврши револуција на „пазарот на забавата“. Со своите 150 милиони претплатници, оваа стриминг-платформа им ја одзеде публиката на традиционалните ТВ и медиумски гиганти. Сега тие го возвраќаат ударот, и тоа со истото оружје.
Нетфликс изврши револуција на „пазарот на забавата”. Со своите 150 милиони претплатници, оваа стриминг-платформа им ја одзеде публиката на традиционалните ТВ и медиумски гиганти. Сега тие го возвраќаат ударот, и тоа со истото оружје.