Професори по социологија и граѓанско образование деновиве упатија отворено писмо до министерката за образование и наука Весна Јаневска, во врска со предлог-измените по однос на овие предмети во новата концепција за средно образование.
Понудената Концепција за гимназиско образование е творба на анонимни луѓе кои или немаат знаење или свесно и тенденциозно сакаат да ја уништат младината. Или се незналци или се неморални. Трето, нема. На продажба. Практичниот Ум. Никогаш употребен.
Новата Концепција за гимназиско образование во Македонија предизвика бура од реакции – особено поради одлуката да се маргинализираат или целосно укинат предметите Филозофија, Логика и Етика.
Концепцијата претставува негација и уништување на гимназиското образование во Македонија. Единствената што се појавува како нејзин апологет е министерката Весна Јаневска, а таа, платоновски не знае дека не знае.
Андреј Медиќ Лазаревски e дипломиран професор по философија, член на Извршен одбор на Филозофско друштво на Македонија и Координатор на Филозофски филмски фестивал. Медиќ е поет, уредник, копирајтер и организатор на културни настани и фестивали.
Една од основните цели на Филозофското друштво на Македонија (ФДМ) е грижата за содржината, методологијата, квалитетот и примената на современата настава од корпусот филозофски дисциплини.
Министерката за образование и наука Весна Јаневска во однос на реакциите за концептот на гимназиско образование вели дека целта на новиот концепт е на прво место да дојдат афинитетите на учениците, а со тоа да се дојде и до подобар успех во ...
Трн: Кои се вашите препораки за зачувување и унапредување на наставата по овие предмети во рамките на новите образовни реформи? Антоанела: Концепција која има за цел неопходни, сериозни и аргументирани реформи на едена од најопштите општествени ...
На прво место ќе дојдат афинитетите на учениците, а со тоа и подобар успех. Тоа е ставот на министерката за образование и наука, Весна Јаневска, искажан во интервју за „VOA“ за новиот Концепт за гимназиско образование.
На прво место ќе дојдат афинитетите на учениците, а со тоа и подобар успех. Тоа е ставот на министерката за образование и наука, Весна Јаневска, искажан во интервју за Гласот на Америка за новиот Концепт за гимназиско образование.
Ако кажеме дека поединечно, Етика и Логика ги нема, но има Филозофија во која може да се предаваат и Етика и Логика. Од тука, не гледам дека е тоа сериозен проблем, вели во разговор за Гласот на Америка, министерката Јаневска за критиките кон новиот ...
На прво место ќе дојдат афинитетите на учениците, а со тоа и подобар успех. Тоа е ставот на министерката за образование и наука, Весна Јаневска, искажан во интервју за „VOA“ за новиот Концепт за гимназиско образование.
Министерката за образование и наука Весна Јаневска во однос на реакциите за концептот на гимназиско образование вели дека целта на новиот концепт е на прво место да дојдат афинитетите на учениците, а со тоа да се дојде и до подобар успех во ...
Проблемот е што тие предмети во 3. и 4. година ги ставивме како изборни, односно обврзувачки изборни предмети. Министерката за образование и наука Весна Јаневска во однос на реакциите за концептот на гимназиско образование вели дека целта на новиот ...
Министерката за образование и наука Весна Јаневска во однос на реакциите за концептот на гимназиско образование вели дека целта на новиот концепт е на прво место да дојдат афинитетите на учениците, а со тоа да се дојде и до подобар успех во ...
Министерката за образование и наука Весна Јаневска во однос на реакциите за концептот на гимназиско образование вели дека целта на новиот концепт е на прво место да дојдат афинитетите на учениците, а со тоа да се дојде и до подобар успех во ...
Министерката за образование и наука Весна Јаневска во однос на реакциите за концептот на гимназиско образование вели дека целта на новиот концепт е на прво место да дојдат афинитетите на учениците, а со тоа да се дојде и до подобар успех во ...
Министерката за образование и наука Весна Јаневска во однос на реакциите за концептот на гимназиско образование вели дека целта на новиот концепт е на прво место да дојдат афинитетите на учениците, а со тоа да се дојде и до подобар успех во ...
Министерката за образование и наука Весна Јаневска во однос на реакциите за концептот на гимназиско образование вели дека целта на новиот концепт е на прво место да дојдат афинитетите на учениците, а со тоа да се дојде и до подобар успех во ...
Министерката за образование и наука Весна Јаневска во однос на реакциите за концептот на гимназиско образование вели дека целта на новиот концепт е на прво место да дојдат афинитетите на учениците, а со тоа да се дојде и до подобар успех во ...
Не е исклучена можноста за промени. Министерката за образование и наука Весна Јаневска во однос на реакциите за концептот на гимназиско образование вели дека целта на новиот концепт е на прво место да дојдат афинитетите на учениците, а со тоа да се ...
Министерката за образование и наука Весна Јаневска во однос на реакциите за концептот на гимназиско образование вели дека целта на новиот концепт е на прво место да дојдат афинитетите на учениците, а со тоа да се дојде и до подобар успех во ...
На прво место ќе дојдат афинитетите на учениците, а со тоа и подобар успех за македонското образование. Тоа е ставот на министерката за образование и наука, Весна Јаневска, за новиот Концепт за гимназиско образование.Ако кажеме дека поединечно, ...