Веризон Комуникации АД се ослободи од своите медиумски компании кои ги вклучуваат (некогаш) култните брендови Јаху и АОЛ за пет милијарди долари, со што заврши скапото и неуспешно патување во светот на медиумите и рекламирањето.
5 милијарди долари главно не е сума која важи за некое дно, но во пресметките на корпоративна Америка Веризон ги продаде двете компании за само 1% од највисока вредност што некогаш ја достигнале.
Американскиот телекомуникациски гигант Верајзон Комуникации објави продажба на медиумскиот бизнис, вклучително и брендовите Јаху и АОЛ, за пет милијарди долари, што сигнализира излез од скапа и неуспешна трка во светот на медиумите и рекламирањето.
Американскиот телекомуникациски гигант Верајзон Комуникации објави продажба на медиумскиот бизнис, вклучително и брендовите Јаху и АОЛ, за пет милијарди долари, што сигнализира излез од скапа и неуспешна трка во светот на медиумите и рекламирањето.
Американскиот телекомуникациски џин Verizon Communications најави продажба на дел од медиумското работење, вклучувајќи ги брендовите Yahoo и AOL, за пет милијарди долари, сигнализарјќи излез од скапата и неуспешна трка во светот на медиумите и ...
Американскиот телекомуникациски гигант „Verizon Communications“ објави продажба на медиумскиот бизнис, вклучително и брендовите Yahoo и AOL за пет милијарди долари, што сигнализира излез од скапата и неуспешна трка во светот на медиумите и ...
– Американскиот телекомуникациски гигант Верајзон Комуникации објави продажба на медиумскиот бизнис, вклучително и брендовите Јаху и АОЛ, за пет милијарди долари, што сигнализира излез од скапа и неуспешна трка во светот на медиумите и рекламирањето.
– Американскиот телекомуникациски гигант Верајзон Комуникации објави продажба на медиумскиот бизнис, вклучително и брендовите Јаху и АОЛ, за пет милијарди долари, што сигнализира излез од скапа и неуспешна трка во светот на медиумите и рекламирањето.
Американскиот телекомуникациски гигант Верајзон Комуникации објави продажба на медиумскиот бизнис, вклучително и брендовите Јаху и АОЛ, за пет милијарди долари, што сигнализира излез од скапа и неуспешна трка во светот на медиумите и рекламирањето.