„Црн петок” во Македонија - маркетиншки трик за празни кеси и полни каси. Пазарните инспектори вчера во моловите во Скопје извршиле проверки, дали трговците даваат реални попусти. Во над 30 акциски надзори, најголем дел од пропустите се кај ...
Купувачите потрошиле рекордни 9,12 милијарди долари за купување преку Интернет за време на Црниот петок оваа година, според Adobeu, која ја следи продажбата на веб-страниците на трговците на мало.
Се очекуваше купувачите уморни од инфлација да се упатат во продавниците во рекорден број на црниот петок, но немаше големи турканици овој петок во Њујорк, Рали, Чикаго и Лос Анџелес, на историски најпрометниот ден во годината во трговските центри.
Продавниците се подготвуваат за нивниот најголем тест во годината: Дали американските потрошувачи ќе трошат многу на црниот петок кога почнува и сезоната на празничен шопинг? Зголемената инфлација во најголемата светска економија предизвика ...
Деновиве трговските центри, големите продажни салони беа преполни со луѓе очекувајќи го Black Friday и попустите, но наместо тоа граѓаните наидоа на тотално неинвентивни кампањи, кои како да се креирани “колку да се одбележи” овој светски “празник” ...
Трговците на мало во Европа стравуваат дека целата божиќна сезона би можела да биде најлоша во изминатата деценија, бидејќи купувачите ја намалија потрошувачката, а оперативните трошоци продолжуваат да растат, намалувајќи ги нивните профитни маржи.
Секој последен петок во ноември е посветен на Black Friday шопинг, па така и овој. Имаме неколку совети како навистина да направите добар шопинг и да не жалите подоцна. Без разлика дали веќе се подготвувавте или не за шопинг овој петок, има попусти ...
Денеска и претстојниот викенд „Црн петок“ по терк на западните економско-конзумеристички трендови. Акции и големи попусти насекаде! Но, кај нас има уште една популарна „трговска финта“, а тоа е „3 за 100 денари“, но и голем број на продавници со ...
Милиони луѓе ширум светот со нетрпение го чекаат „Black Friday“ и попустите во продавниците. Треската на масовно купување означено како феномен „Црн петок “ до пред неколку години бил апсолутно непознат и нерпизнаен во нашата култура, за да сега ...
Терминот „црн петок“ (Блек Фрајдеј) се однесува на големата распродажба по Денот на благодарноста и е релативно неодамнешен кога станува збор за значењето поврзано со попусти за шопинг. Долги години, фразата „црн петок“ значеше колапс на пазарот на ...
Попустите за таканаречениот „црн петок“ ширум светот привлекуваат огромен број клиенти, а еве како „црниот петок“ го добил името. Како од сите страни да слушаме за шопинг за „црн петок“, сите се подготвуваат денеска да ги одврзат чантите и да се ...
Милиони луѓе ширум светот со нетрпение го чекаат црн петок и попусти во продавниците, но дали всушност знаете од каде потекнува овој израз? Треската на масовно купување означено како феномен „црн петок“ до пред неколку години бил апсолутно непознат ...
Милиони луѓе ширум светот со нетрпение го чекаат црн петок и попустите во продавниците, но дали всушност знаете од каде потекнува овој израз? Треската на масовно купување означено како феномен „црн петок“ до пред неколку години бил апсолутно ...
Милиони луѓе ширум светот со нетрпение го чекаат „црн петок“ и попустите во продавниците, но дали всушност се знае од каде потекнува овој израз? Треската на масовно купување означено како феномен „црн петок“ до пред неколку години бил апсолутно ...
Трговците на мало во Европа стравуваат дека целата божиќна сезона би можела да биде најлоша во изминатата деценија, бидејќи купувачите ја намалија потрошувачката, а оперативните трошоци продолжуваат да растат, намалувајќи ги нивните профитни маржи.
Трговците на мало во Европа стравуваат дека целата божиќна сезона би можела да биде најлоша во изминатата деценија, бидејќи купувачите ја намалија потрошувачката, а оперативните трошоци продолжуваат да растат, намалувајќи ги нивните профитни маржи.
– Трговците на мало во Европа стравуваат дека целата божиќна сезона би можела да биде најлоша во изминатата деценија, бидејќи купувачите ја намалија потрошувачката, а оперативните трошоци продолжуваат да растат, намалувајќи ги нивните профитни маржи.
Трговците на мало во Европа стравуваат дека целата божиќна сезона би можела да биде најлоша во изминатата деценија, бидејќи купувачите ја намалија потрошувачката, а оперативните трошоци продолжуваат да растат, намалувајќи ги нивните профитни маржи.
Трговците на мало во Европа стравуваат дека целата божиќна сезона би можела да биде најлоша во изминатата деценија, бидејќи купувачите ја намалија потрошувачката, а оперативните трошоци продолжуваат да растат, намалувајќи ги нивните профитни маржи.
Трговците на мало во Европа стравуваат дека целата божиќна сезона би можела да биде најлоша во изминатата деценија, бидејќи купувачите ја намалија потрошувачката, а оперативните трошоци продолжуваат да растат, намалувајќи ги нивните профитни маржи.
Трговците на мало во Европа стравуваат дека целата божиќна сезона би можела да биде најлоша во изминатата деценија, бидејќи купувачите ја намалија потрошувачката, а оперативните трошоци продолжуваат да растат, намалувајќи ги нивните профитни маржи.
Трговците на мало во Европа стравуваат дека целата божиќна сезона би можела да биде најлоша во изминатата деценија, бидејќи купувачите ја намалија потрошувачката, а оперативните трошоци продолжуваат да растат, намалувајќи ги нивните профитни маржи.
Трговците на мало во Европа стравуваат дека целата божиќна сезона би можела да биде најлоша во изминатата деценија, бидејќи купувачите ја намалија потрошувачката, а оперативните трошоци продолжуваат да растат, намалувајќи ги нивните профитни маржи.
Деновиве трговските центри, големите продажни салони беа преполни со луѓе очекувајќи го Black Friday и попустите, но наместо тоа граѓаните наидоа на тотално неинвентивни кампањи, кои како да се креирани “колку да се одбележи” овој светски “празник” ...
Трговците на мало во Европа стравуваат дека целата божиќна сезона би можела да биде најлоша во изминатата деценија, бидејќи купувачите ја намалија потрошувачката, а оперативните трошоци продолжуваат да растат, намалувајќи ги нивните профитни маржи.
„Црн петок” во Македонија – маркетиншки трик за празни кеси и полни каси. Пазарните инспектори вчера во моловите во Скопје извршиле проверки, дали трговците даваат реални попусти. Во над 30 акциски надзори, најголем дел од пропустите се кај ...
„Црн петок” во Македонија – маркетиншки трик за празни кеси и полни каси. Пазарните инспектори вчера во моловите во Скопје извршиле проверки, дали трговците даваат реални попусти. Во над 30 акциски надзори, најголем дел од пропустите се кај ...
„Црн петок” во Македонија – маркетиншки трик за празни кеси и полни каси. Пазарните инспектори вчера во моловите во Скопје извршиле проверки, дали трговците даваат реални попусти, објавува Сител ТВ.
„Црн петок” во Македонија – маркетиншки трик за празни кеси и полни каси. Пазарните инспектори вчера во моловите во Скопје извршиле проверки, дали трговците даваат реални попусти. Во над 30 акциски надзори, најголем дел од пропустите се кај ...