Европа прифаќа тренд почнат многу порано во Америка – теренците. Имено, уделот на теренски возила, меѓу најпродавани возила воопшто, за 2019 година изнесувал 38,2 отсто, а оваа година, за првите шест месеци таа бројка веќе достигна 56 отсто.
Во година кога V12 и карбонските детали повторно губат пред секојдневната доверба, највредниот автомобилски бренд на планетата не е луксузец туку општоприфатен бренд што со децении ја освојува улицата и умот: Тојота е авто-кралот на 2025, рангирана ...
Европа прифаќа тренд почнат многу порано во Америка – теренците. Имено, уделот на теренски возила, меѓу најпродавани возила воопшто, за 2019 година изнесувал 38,2 отсто, а оваа година, за првите шест месеци таа бројка веќе достигна 56 отсто.
Тесла годинава се најде на 25-то место во извештајот на Интербренд за највредните марки во светот. Производителот од САД се соочи со силна конкуренција во Кина, вклучувајќи го Би Уај Ди, но и во Европа и САД.
Европа прифати тренд кој започна многу порано во Америка. За само пет години, животот на четири тркала стана попривлечен во Европа ако се „тркалате“ во SUV модел. Кои модели доминираат во најпродаваната ниша на Стариот континент? За да добиете ...
Фолксваген во изминатите месеци го зголеми бројот на испорачани возила за еден процент. Постојат големи разлики од марка до марка, и од регион до регион. Концернот Фолксваген во првите три квартали од 2025 година испорачал 6,6 милиони возила на ...