Повеќе од половина од корисниците на телекомуникациските сервиси се задоволни од трошоците и квалитетот, а сумираното задоволство од трошоците е најголемо кај услугата фиксна телефонија со 69,6 проценти, по што доаѓаат телевизијата со 63,3 проценти ...
Повеќе од половина од граѓаните се задоволни од цените и квалитетот на телекомуникациските услуги во земјава. Роамингот е најголем проблем, брзината на мобилниот интернет е најголем плус Навики на корисниците: Лојални, но не ги читаат договорите Ова ...
Повеќе од половина од граѓаните се задоволни од цените и квалитетот на телекомуникациските услуги во земјава, покажува анкетата на Агенцијата за електронски комуникации. Најголемо задоволство има кај фиксната телефонија, а најниско кај мобилната ...
АГЕНЦИЈА ЗА ЕЛЕКТРОНСКИ КОМУНИКАЦИИ Повеќе од половина од корисниците на телекомуникациските услуги се задоволни од цените и од квалитетот, а сумираното задоволство од цените е најголемо кај услугата фиксна телефонија со 69,6 %, по што следуваат ...
Неконстантна брзина на поврзување, прекини или недостапност на услугата и тешкотии со техничката опрема се најчесто посочени проблеми при користење на интернет, покажува најнова анализа на јавното мислење од аспект на заштита на корисниците на ...
Непостојана брзина на конекцијата, прекини/недостапност на услугата и проблеми со техничката опрема се најчесто наведени проблеми при користење на интернет, покажува најново испитување на јавното мислење од аспект на заштита на корисниците на ...
Повеќе од половина од корисниците на телекомуникациските услуги се задоволни од цените и квалитетот, а сумираното задоволство од цените е најголемо кај услугата фиксна телефонија со 69,6 проценти, по што следуваат телевизија со 63,3 проценти, ...
Непостојана брзина на конекцијата, прекини/недостапност на услугата и проблеми со техничката опрема се најчесто наведени проблеми при користење на интернет, покажува најново испитување на јавното мислење од аспект на заштита на претплатниците на ...
Непостојана брзина на конекцијата, прекини/недостапност на услугата и проблеми со техничката опрема се најчесто наведени проблеми при користење на интернет, покажува најново испитување на јавното мислење од аспект на заштита на претплатниците на ...
Непостојана брзина на конекцијата, прекини/недостапност на услугата и проблеми со техничката опрема се најчесто наведени проблеми при користење на интернет, покажува најново испитување на јавното мислење од аспект на заштита на корисниците на ...
Непостојана брзина на конекцијата, прекини/недостапност на услугата и проблеми со техничката опрема се најчесто наведени проблеми при користење на интернет, покажува најново испитување на јавното мислење од аспект на заштита на корисниците на ...
Непостојана брзина на конекцијата, прекини/недостапност на услугата и проблеми со техничката опрема се најчесто наведени проблеми при користење на интернет, покажува најново испитување на јавното мислење од аспект на заштита на корисниците на ...
Резултатите од анкетата на АЕК покажуваат дека свесност за софтвер за родителска контрола кој на лицата помлади од 18 години ќе им овозможи безбеден интернет, постои кај 63,5 проценти од испитаниците, но ваков софтвер имаат инсталирано само 25,9 ...
Непостојана брзина на конекцијата, прекини/недостапност на услугата и проблеми со техничката опрема се најчесто наведени проблеми при користење на интернет, покажува најново испитување на јавното мислење од аспект на заштита на корисниците на ...
Анкетата на АЕК е спроведена од 18 мај до 5 јуни годинава на случаен репрезентативен примерок од 1.100 испитаници од популација на возраст од 18 и повеќе години, корисници на некоја од електронските комуникациски услуги: фиксна телефонија, мобилна ...
Непостојана брзина на конекцијата, прекини/недостапност на услугата и проблеми со техничката опрема се најчесто наведени проблеми при користење на интернет, покажува најново испитување на јавното мислење од аспект на заштита на корисниците на ...
Повеќе од половина од корисниците на телекомуникациските услуги се задоволни од цените и квалитетот, а сумираното задоволство од цените е најголемо кај услугата фиксна телефонија со 69,6 проценти, по што следуваат телевизија со 63,3 проценти, ...