Изгубено е првото место за 0,8 стоти делови од секунда. Тоа докажува какви се овие трки, неизвесност до самиот крај, борба при секоја кривина за што подобар пласман, рече Иџе. На последната трка во ФИА Европскиот шампионат на ридски патеки (еHC), во ...
На последната трка во ФИА Европскиот шампионат на ридски патеки (еHC), во Шпанија, Иџе го освои второто место. Изминатиов викенд Иџе повторно на пиедестал. Трката во Шпанија беше трка за паметење.
Тој се трка со автомобилскиот ѕвер од Ферари 488 B8, специјално дизајниран за овие патеки. На последната трка во ФИА Европскиот шампионат на ридски патеки (еHC), во Шпанија, Игор Стефановски Иџе го освои второто место.
На последната трка во ФИА Европскиот шампионат на ридски патеки (еHC), во Шпанија, Иџе го освои второто место. Изминатиов викенд Иџе повторно на пиедестал. Трката во Шпанија беше трка за паметење.
На последната трка во ФИА Европскиот шампионат на ридски патеки (еHC), во Шпанија, Иџе го освои второто место.Изминатиов викенд Иџе повторно на пиедестал. Трката во Шпанија беше трка за паметење.
На последната трка во ФИА Европскиот шампионат на ридски патеки (еHC), во Шпанија, Иџе го освои второто место. Изминатиов викенд Иџе повторно на пиедестал. Трката во Шпанија беше трка за паметење.
На последната трка во ФИА Европскиот шампионат на ридски патеки (еHC), во Шпанија, Иџе го освои второто место. Изминатиов викенд Иџе повторно на пиедестал. Трката во Шпанија беше трка за паметење.
На последната трка во ФИА Европскиот шампионат на ридски патеки (еHC), во Шпанија, Иџе го освои второто место. Изминатиов викенд Иџе повторно на пиедестал. Трката во Шпанија беше трка за паметење.
Изминатиов викенд Иџе повторно на пиедестал. Трката во Шпанија беше трка за паметење. „Изгубено е првото место за 0.8 стоти делови од секунда. Тоа докажува какви се овие трки, неизвесност до самиот крај, борба при секоја кривина за што подобар ...