TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

До 42 проценти разлика меѓу фабричките бројки и потрошувачката во реални услови на возилата

МКД - 09.04.2020

Со цел приближување на разликата меѓу емисиите на CO2 добиени при лабораториски тестови и при возење во реални услови, што во изминатите години значително се зголеми Европската комисија од 2021 година ќе ги евидентира податоциte за потрошувачката и ...

Просечна разлика од 42 процента меѓу реалната потрошувачка и фабричките бројки на возилата

Нова ТВ - 09.04.2020

Со цел приближување на разликата меѓу емисиите на CO2 добиени при лабораториски тестови и при возење во реални услови, што во изминатите години значително се зголеми, Европската комисија (ЕК) од 2021 година ќе ги евидентира податоците за ...

До 42 проценти разлика меѓу фабричките бројки и потрошувачката во реални услови на возилата

Денар - 09.04.2020

Со цел приближување на разликата меѓу емисиите на CO2 добиени при лабораториски тестови и при возење во реални услови, што во изминатите години значително се зголеми Европската комисија од 2021 година ќе ги евидентира податоци за потрошувачката и ...

До 42 проценти разлика меѓу фабричките бројки и потрошувачката во реални услови на возилата

Фактор - 09.04.2020

Со цел приближување на разликата меѓу емисиите на CO2 добиени при лабораториски тестови и при возење во реални услови, што во изминатите години значително се зголеми Европската комисија од 2021 година ќе ги евидентира податоци за потрошувачката и ...

До 42 проценти разлика меѓу фабричките бројки и потрошувачката во реални услови на возилата

360 степени - 09.04.2020

Со цел приближување на разликата меѓу емисиите на CO2 добиени при лабораториски тестови и при возење во реални услови, што во изминатите години значително се зголеми Европската комисија од 2021 година ќе ги евидентира податоци за потрошувачката и ...

До 42 проценти разлика меѓу фабричките бројки и потрошувачката во реални услови на возилата

Smartportal - 09.04.2020

Според истражувањето ваквата разлика расте од година во година, од 28 проценти во 2012 на 42 проценти во 2016 година Со цел приближување на разликата меѓу емисиите на CO2 добиени при лабораториски тестови и при возење во реални услови, што во ...

До 42 проценти разлика меѓу фабричките бројки и потрошувачката во реални услови на возилата

А1 On - 09.04.2020

Со цел приближување на разликата меѓу емисиите на CO2 добиени при лабораториски тестови и при возење во реални услови, што во изминатите години значително се зголеми Европската комисија од 2021 година ќе ги евидентира податоци за потрошувачката и ...

Колку е разликата во потрошувачката – онаа што ја декларираат производителите и реалност?

24auto - 09.04.2020

Со цел приближување на разликата меѓу емисиите на CO2 добиени при лабораториски тестови и при возење во реални услови, што во изминатите години значително се зголеми Европската комисија од 2021 година ќе ги евидентира податоци за потрошувачката и ...

До 42 проценти разлика меѓу фабричките бројки и потрошувачката во реални услови на возилата

Фокус - 09.04.2020

Со цел приближување на разликата меѓу емисиите на CO2 добиени при лабораториски тестови и при возење во реални услови, што во изминатите години значително се зголеми Европската комисија од 2021 година ќе ги евидентира податоци за потрошувачката и ...

До 42 проценти разлика меѓу фабричките бројки и потрошувачката во реални услови на возилата

USB - 09.04.2020

Со цел приближување на разликата меѓу емисиите на CO2 добиени при лабораториски тестови и при возење во реални услови, што во изминатите години значително се зголеми Европската комисија од 2021 година ќе ги евидентира податоци за потрошувачката и ...

До 42 проценти разлика меѓу фабричките бројки и потрошувачката во реални услови на возилата

Слободен Печат - 09.04.2020

МАКПЕТРОЛ ИНФО-ПОИНТ Со цел приближување на разликата меѓу емисиите на CO2 добиени при лабораториски тестови и при возење во реални услови, што во изминатите години значително се зголеми Европската комисија од 2021 година ќе ги евидентира податоци ...