БЛАЖЕ АРИЗАНОВ Почнаа да се менуваат каналите. Аман пак ли овие, велат од кај мене, дома. И со право. Пак овие. Пак таа сезона. Пак истите темплејти. Истата застарена наука. Почна кампањскиот период, а овој пат решив да го следам од блиску.
Facebook има навистина лоша недела. Компанијата е соочена со повлекување или паузирање на голем дел до рекламите. Најголемите огласувачи Coca-Cola, Starbucks, производителот на сапуните Dove, Ben & Jerry сладоледите, Arc’teryx, Honda, Levi Strauss, ...
Голем број на големи компании ги повлекоа своите реклами од Фејсбук и некои социјални мрежи. Меѓу последните се Форд, Адидас и ХП, а Кока-Кола, Унилевер и Старбакс се приклучија на почетокот на бојкотот.
Сè повеќе компании се придружуваат на бојкотот на социјалната мрежа „Фејсбук“, односно изјавија дека нема да се рекламираат поради неуспехот на компанијата да го спречи ширењето на говорот на омраза.
Фејсбук заработи 69,7 милијарди долари од реклами во 2019 година, што е еднакво на над 98% од вкупно сите приходи за 2020 година. Поголем дел од приходите не биле од големите компании, туку од мали и средни бизниси што го користат Фејсбук како ...
На крајот на 18 век аболиционистичкото движење ги поттикна Британците да не користат добра произведена со робовски труд. И тоа успеа. Дури 300.000 луѓе престанаа да купуваат шеќер, што направи притисок за укинување на ропството.
Канадските компании се приклучуваат кон се поголемиот список на светски познати брендови кои решија да не се рекламираат на Facebook во јули, поради одбивањето на компанијата да преземе мерки против ширење содржини со омраза на својата платформа.