TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Која политичка партија има најдобар маркетинг

Независен - 02.07.2020

БЛАЖЕ АРИЗАНОВ Почнаа да се менуваат каналите. Аман пак ли овие, велат од кај мене, дома. И со право. Пак овие. Пак таа сезона. Пак истите темплејти. Истата застарена наука. Почна кампањскиот период, а овој пат решив да го следам од блиску.

Лошата недела за Facebook продолжува, засега Марк Закерберг не е загрижен

IT.mk - 02.07.2020

Facebook има навистина лоша недела. Компанијата е соочена со повлекување или паузирање на голем дел до рекламите. Најголемите огласувачи Coca-Cola, Starbucks, производителот на сапуните Dove, Ben & Jerry сладоледите, Arc’teryx, Honda, Levi Strauss, ...

Акциите на Фејсбук во пад поради бојкотот од големите компании

Кумановски м. - 02.07.2020

Голем број на големи компании ги повлекоа своите реклами од Фејсбук и некои социјални мрежи. Меѓу последните се Форд, Адидас и ХП, а Кока-Кола, Унилевер и Старбакс се приклучија на почетокот на бојкотот.

Колку, всушност, заработува „Фејсбук“ од реклами?

Факултети - 02.07.2020

Сè повеќе компании се придружуваат на бојкотот на социјалната мрежа „Фејсбук“, односно изјавија дека нема да се рекламираат поради неуспехот на компанијата да го спречи ширењето на говорот на омраза.

Фејсбук е доволно моќен и покрај тоа што го бојкотираа

Телефони.мк - 02.07.2020

Фејсбук заработи 69,7 милијарди долари од реклами во 2019 година, што е еднакво на над 98% од вкупно сите приходи за 2020 година. Поголем дел од приходите не биле од големите компании, туку од мали и средни бизниси што го користат Фејсбук како ...

Големите компании го бојкотираат Фејсбук, паѓаат акциите

Курир - 01.07.2020

На крајот на 18 век аболиционистичкото движење ги поттикна Британците да не користат добра произведена со робовски труд. И тоа успеа. Дури 300.000 луѓе престанаа да купуваат шеќер, што направи притисок за укинување на ропството.

Канадски компании се откажуваат од рекламирање на Facebook

USB - 01.07.2020

Канадските компании се приклучуваат кон се поголемиот список на светски познати брендови кои решија да не се рекламираат на Facebook во јули, поради одбивањето на компанијата да преземе мерки против ширење содржини со омраза на својата платформа.