TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Бритни Спирс заштитно лице на Kenzo, фановите бесни: „Што направивте од неа, не личи на себе“

Таратур - 23.03.2018

Бритни Спир е новото заштитно лице на Kenzo; а фотографиите кои се појавија на официјалните профили од социјалните мрежи на познатата модна куќа ги разгневија фановите на пејачката. Првите реакции на фотките не беа ни оддалеку позитивни.

Бритни Спирс на удар на критиките: Рекламираш фотошоп? ФОТО

Слободен Печат - 23.03.2018

Бритни Спирс (36) се пофали со фотографиите од снимањето за познатата марка „Кензо“ на социјалните мрежи. На нив, пејачката покажува неверојатно тело, но нејзините фанови се непријатно изненадени од нејзиното „испеглано“ лице.

Бритни Спирс стана заштитно лице на Кензо

ЗаЗабава - 22.03.2018

Бритни Спирс е новото заштитно лице на брендот Кензо, а фотографиите се појавија на официјалните профили на социјалните мрежи на познатата модна ...

Подмалдената Бритни Спирс во нова рекламна кампања

Локално - 22.03.2018

Бритни Спирс е новото лице на KENZO. И иако пејачката изгледа зачудувачки на сликите, многу фанови реагираа, бидејќи според нив пејачката е непрепознатлива поради прекумерна употреба на фотошоп.

Бритни Спирс стана заштитно лице на Кензо, обожавателите бесни: “Што ѝ направиле? Ова не е она!”

Точка - 22.03.2018

Бритни Спирс е новото заштитно лице на брендот Кензо, а фотографиите се појавија на официјалните профили на социјалните мрежи на познатата модна куќа. Меѓутоа, првите реакции на фотографиите не биле претерано позитивни.

Поп принцезата повторно има проблеми: Поранешниот сопруг бара поголема сума на пари за издржување на синовите

Точка - 21.03.2018

Откако американската поп принцеза, Бритни Спирс се разведе, синовите Шон и Џајден останале да живеат со нивниот татко Кевин Федерлајн. Пејачката месечно му плаќала 20.000 долари. Но, Кевин вели дека тоа му е малку и дека тој не може да им овозможи ...

Бритни Спирс рекламира за „Кензо“, обожавателите незадоволни

Репортер - 22.03.2018

Бритни Спирс е новото заштитно лице на брендот „Кензо“, а фотографиите се појавија на официјалните профили на социјалните мрежи на познатата модна куќа. Меѓутоа, првите реакции на фотографиите не биле претерано позитивни.