TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Освен рибата, ова се најголемите извори на омега-3 масни киселини

Убавина и Здравје - 24.09.2020

Иако омега-3 масните киселини се најчесто во рибите со масно ткиво, ако не сте љубител на риба, можете да добиете доволно преку други извори – пред сѐ, семки од тиква и лен, ореви и чиа семе.

Која е функцијата на витаминот Б6 и кои се придобивките од него?

Црнобело - 23.09.2020

Витаминот Б6 спаѓа во групата Б витамини и е неопходен за метаболизмот, нервниот систем, имунитетот и многу други нешта. Бидејќи овој витамин е растворлив во вода, телото не може да го складира, па важно е да се внесува секојдневно, најдобро преку ...

Неопходни и најважни хранливи материи

Скопје инфо - 23.09.2020

Тоа се оние што организмот не може да ги синтетизира од други хемиски соединенија. Тие се внесуваат однадвор. Есенцијални аминокиселини Тие се дел на протеините, било да се од животинско или растително потекло.

Зошто е важно да се внесува витаминот Д во организмот

Алфа - 23.09.2020

Витаминот Д е важен за имуниот систем, а се смета за добра одбрана против вирусот Ковид-19. Неодамна објавените резултати од истражувањата на ЈАМА за поврзаноста на вирусот и витаминот Д покажува дека луѓето позитивни на вирусот имале недостиг на ...