Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Секој има право да истакнува свои слогани, да се брендира како Солунски самит, здружение на индустријалци или слично, рече премиерот Зоран Заев на новинарско прашање за слоганот „Macedonia is GReat“ кој беше истакнат во Солун.
Поранешната министерка за култура, Ганка Самоиловска Цветанова, на Твитер постави прашање дали навистина постои разлика помеѓу концептот на Голема Албанија, Голема Србија и најновиот грчки слоган „Macedonia the GReat“?, промовиран од грчкиот премиер ...
Што е разликата помеѓу концептот на Голема Албанија, Голема Србија и грчкиот слоган „Macedonia the GReat“? Нема разлика. Сите три концепти почиваат на иредентистичка ...
Поранешната министерка за култура, Ганка Самоиловска Цветанова, на социјaлните мрежи прашува што е разликата помеѓу концептот на Голема Албанија, Голема Србија и грчкиот слоган „Macedonia the GReat“? „Нема разлика.
Долгогодишнииот новинар Зоран Иванов не гледа ништо негативно во промовирањето на брендот „Macedonia the Great“ од страна на грчкиот премиер Кирјакос Мицотакис, темпирано токму завчера кога на средба во Солун ги покани колегите Зоран Заев и Бојко ...
Macedonia is GReat е добар повод да се запали договорот, порача п ретседателката на партијата „Глас за Македонија, Солза Грчева. Таа на својот Фејсбук профил ја коментираше големата кампања на грчката влада за промоција на брендот „Македонија“.
Macedonia is GReat е добар повод да се запали договорот, порача претседателката на партијата „Глас за Македонија, Солза Грчева, откако грчкиот премиер Кирјакос Мицотакис во Солун ја промовираше оваа кампања.
Претседателката на “Глас за Македонија, Солза Грчева на својот Фејсбук профил ја коментираше големата кампања на грчката владаза промоција на брендот „Македонија“, која има амбиции од глобален карактер.
Macedonia is GReat е добар повод да се запали договорот и СИТЕ изведувачи заедно со здушните ( и прилично ретардирани) поддржувачи да отидат џенем! А потоа сериозно образование за сериозна ...
Словенечки твитерџија ѝ одговори на Атина за кампањата за трговската марка промовирана од премиерот Мицотакис. Словенецот подготвил графичко решение одговор на грчката кампања а на Македонците им порачува: “Како одговор на Грците за нивната ...
Македонското МНР не било информирано дека Грција ќе си го промовира брендот Macedonia the GReat. Ваквиот унилатерален приод ја подрива меуѓусебната доверба и според министерството согласно договорото од Преспа вакви прашања, треба да бидат ...
Македонското Министерство за надворешни работи не било информирано за грчката намера за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган Macedonia the Great завчера во Солун и оти ја подрива меѓусебната доверба.
Гестот на Грција со Macedonija is Great е понижувачки. Но, поголем броблем е што нашето водство-преговарачи мува не ги лази да дадат оставка или да бидат сменети, напиша на својот Твитер профил политичкиот аналитичар Арсим Зеколи по повод новата ...
Стив Вранакис, поранешен вработен на висока извршна функција во „Google“ е автор на слогагон Macedoniea the GReat што вчерабеше промовиран во Солун и за време на првта средба на македонкиот премире Зоран заев со грчкиот колерга Кирјакос Мицотакис.
Политичкиот аналитичар Арсим Зеколи на неговиот твитер-профил се огласи по повод промовираната кампања во Грција, со која се брендираат и заштитуваат производите со потекло од грчка Макеоднија.
-Досега не постои пријавена или регистрирана трговска марка, географска ознака или комерцијално име на компанија (фирма) во регистрите на Европскиот завод за интелектуална сопственост (EUIPO) или на Светската организација за интелектуална ...
Нема реакција од македонската влада откако вчера грчкиот премиер го промовираше брендот „Macedonia the great“. На солунскиот самит синоќа Мицотакис рече дека грчките производители се соочувале со нелојална конкуренција затоа што на земјава ...
Трговската марка со слоганот „Macedonia the Great", која што вчера ја промовираше грчкиот премиер Кирјакос Мицотакис, не се нашла на маса меѓу на мешовитата комисијата составена по Преспанскиот договор, вели Ѓорѓи Филипов.
“Macedonia the GReat” со големи букви ГР и М како кратенки – Грција си го брендираше ова име за трговските марки за производи што се прават на територија на Северна Грција. Мицотакис ова практично го кажа пред да го прими Заев вчера вечер.
Гестот на Грција со Macedonia is GReat е понижувачки. Но поголем проблем е што нашето водство-преговарачи мува не ги лази да дадат оставка или бидат сменети. Со што се дава на знаење до Атина дека што и да покренат, од наша страна ќе има едно 24 ...
Вчера во Солун од Здружението на извозници на Грција, во присуство на грчкиот премиер Кирјакос Мицотакис, беа презентирани новата колективна трговска ознака и слоганот со кои грчките производи од грчката област Македонија, односно т.н.
Еден од лидерите на граѓанската иницијатива „За заедничка Македонија“, Богдан Илиевски, го коментира совпаѓањето на стартот на грчката кампања „Macedonia the GReat“ и средбата на премиерите Кирјакос Мицотакис и Зоран Заев во Солун.
Холандскиот експерт за Балканот, Ханс ван ден Берг, со негативен коментар за грчката кампања „Macedonia the GReat“, која ја смета за „навреда по повреда“ за соседната држава Македонија. „По неодамнешниот Совет на Европска унија, каде што Грција се ...
Политичкиот аналитичар и поранешен македонски амбасадор Арсим Зеколи е разочаран од отстуството на секаква реакција откако грчкиот премиер Кирјакос Мицотакис вчера го промовираше новиот бренд – „Macedonia the GReat“, за кој Зеколи вели дека е ...
Гестот на Грција со Macedonia is GReat е понижувачки. Ова на Твитер денеска го напиша Арсим Зеколи. - Но поголем проблем е што нашето водство-преговарачи мува не ги лази да дадат оставка или бидат сменети.
Нема реакција од македонската влада откако вчера грчкиот премиер го промовираше брендот „Macedonia the great“. На солунскиот самит синоќа Мицотакис рече дека грчките производители се соочувале со нелојална конкуренција затоа што на земјава ...
Откако во Грција беше презентирана новата колективна трговска ознака и слоганот со кои грчките производи од грчката област Македонија ќе бидат пропратени на меѓународно ниво, овој потег наиде на бурни реакции во македонската јавност.
Министерство за надворешни работи не било информирано за намерата за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган Macedonia the Great завчера во Солун. Велат дека со овој чин се подрива меѓусебната доверба.
Македонското Министерство за надворешни работи не било информирано за грчката намера за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган Macedonia the Great завчера во Солун и оти ја подрива меѓусебната доверба, пишува Радио Слободна Европа .
Македонското Министерство за надворешни работи не било информирано за грчката намера за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган Macedonia the Great завчера во Солун и оти ја подрива меѓусебната доверба.
Дипломатијата изненадена, бизнисмените збунети, експертите загрижени. Маркетиншкиот слоган Macedonia the Great кој го промовираше грчкиот премиер Мицотакис предизвикува бура реакции во Македонија. Главно на негодување, но и критики.
Грчкиот премиер Кирјакос Мицотакис ја промовира ознаката Macedonia the Greate за производите од грчкиот регион Македонија на економскиот самит во Солун на 14 ноември 2019. Македонското Министерство за надворешни работи за Радио Слободна Европа вели ...
Министерство за надворешни работи не било информирано за намерата за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган „Macedonia the GReat“ завчера во Солун. Велат дека со овој чин се подрива меѓусебната доверба.
Министерство за надворешни работи не било информирано за намерата за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган „Macedonia the GReat“ завчера во Солун. Велат дека со овој чин се подрива меѓусебната доверба.
„Ние цениме дека на ваквите прашања треба да им се пристапува преку дијалог и со советодавна и експертска асистенција на меѓународната група експерти за комерцијалните имиња, трговските марки и заштитни знаци.
Министерство за надворешни работи не било информирано за намерата за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган „Macedonia the GReat“ завчера во Солун. Велат дека со овој чин се подрива меѓусебната доверба.
„Ние сметаме дека на ваквите прашања треба да им се пристапува преку дијалог и со советодавна и експертска асистенција на меѓународната група експерти за комерцијалните имиња, трговските марки и заштитни знаци.
Македонското министерство за надворешни работи не било информирано за грчката намера за изготвување или за промовирање на слоганот „Macedonia the great“ завчера во Солун. Од министерството велат дека ваквиот унилатерален приод кон решавање на ...
Министерството за надворешни работи не било информирано за грчката намера за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган Macedonia the Great завчера во Солун и дека ја подрива меѓусебната доверба.
Macedonia is GReat е добар повод да се запали договорот, порача претседателката на партијата „Глас за Македонија, Солза Грчева. Таа на својот Фејсбук профил ја коментираше големата кампања на грчката влада за промоција на брендот „Македонија“.
Секој има право да истакнува свои слогани, да се брендира како Солунски самит, здружение на индустријалци или слично, рече премиерот Зоран Заев на новинарско прашање за слоганот „Macedonia is GReat“ кој беше истакнат во Солун.
Секој има право да истакнува свои слогани, да се брендира како Солунски самит, здружение на индустријалци или слично, рече премиерот во заминување Зоран Заев на новинарско прашање за слоганот „Macedonia is GReat“ кој беше истакнат во Солун.
Секој има право да истакнува свои слогани, да се брендира како Солунски самит, здружение на индустријалци или слично, рече премиерот во заминување Зоран Заев на новинарско прашање за слоганот „Macedonia is GReat“ кој беше истакнат во Солун.
Македонското МНР не било информирано дека Грција ќе си го промовира брендот Macedonia the Great. Ваквиот унилатерален приод ја подрива меуѓусебната доверба и според министерството согласно договорото од Преспа вакви прашања, треба да бидат ...
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Откако пред неколку дена во Солун грчкиот премиер Мицотакис ја промовираше маркетиншката кампања „Macedonia the GReat“за грчките производи од регионот Македонија, премиерот Заев вели дека е уверен дека прашањето ќе се реши преку меѓународна ...
Денеска кај нас е Made in Macedonia и во духот на Договорот треба да го решиме тоа. Кога некој би ме прашал мене, имаме прекрасен историски регион Македонија. Зошто за сите да не биде Македонија? Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека ...