Безбедносниот појас во три точки на врзување што се користи во денешните автомобили е измислен во 1959 година од шведскиот иноватор Нилс Бохлин за компанијата Волво. Безбедносните појаси во 1967 година за првпат стануваат стандардна опрема и на ...
Безбедносниот појас во три точки на врзување што се користи во денешните автомобили е измислен во 1959 година од шведскиот иноватор Нилс Бохлин за компанијата Волво. Безбедносните појаси во 1967 година за првпат стануваат стандардна опрема и на ...
Волво ги собира податоците за сите сообраќајни несреќи во кои учествува моделот ПВ544 (прв автомобил во светот со безбедносни појаси како стандардна опрема), според кои возачот и патниците имаат за 50 до 60 проценти помала смртност и повреди, ...
Безбедносниот појас во три точки на врзување што се користи во денешните автомобили е измислен во 1959 година од шведскиот иноватор Нилс Бохлин за компанијата Волво. Безбедносните појаси во 1967 година за првпат стануваат стандардна опрема и на ...
Безбедносниот појас во три точки на врзување што се користи во денешните автомобили е измислен во 1959 година од шведскиот иноватор Нилс Бохлин за компанијата Волво. Безбедносните појаси во 1967 година за првпат стануваат стандардна опрема и на ...
Безбедносниот појас во три точки на врзување што се користи во денешните автомобили е измислен во 1959 година од шведскиот иноватор Нилс Бохлин за компанијата Волво. Безбедносните појаси во 1967 година за првпат стануваат стандардна опрема и на ...
Безбедносниот појас во три точки на врзување што се користи во денешните автомобили е измислен во 1959 година од шведскиот иноватор Нилс Бохлин за компанијата Волво. Безбедносните појаси во 1967 година за првпат стануваат стандардна опрема и на ...
Носењето на безбедносен појас буквално спасува животи – и тоа сите го знаеме, но ете, сè уште има возачи (и совозачи) кои не носат појас. Безбедносниот појас во три точки на врзување кој се користи во денешните автомобили е измислен во 1959 година ...