Поп-ѕвездата Каролина Гочева (38) , по кампањите за американски и италијански брендови за козметика, облека и накит, стана заштитно лице и на шпански моден бренд за 2019 година. Кампањата има за цел да ја истакне моќта на културата во заедницата, ...
Каролина Гочева станува дел од семејството на MANGO Македонија за 2019-та година. Кампањата на шпанскиот бренд Mango за оваа сезона е наречена “New Voices” и има за цел да ја истакне моќта на културата во заедницата, при тоа раскажувајќи приказни за ...
Каролина Гочева сподели стара фотографија на Инстаграм, а фановите ја искритукуваа. Преубава беше тогаш, еве и самата слика кажува, а сега си премногу слаба и таквата светла боја на коса не ти стои воопшто, гласи еден од коментарите.
Таа важи за една од најубавите пејачки на домашната естрада, а по издавањето на првиот албум нсловен „Македонско девојче“, Каролина Гочева не ретко од медиумите и публиката е именувана така.
Кампањата на шпанскиот бренд Mango за оваа сезона е наречена “New Voices” и има за цел да ја истакне моќта на културата во заедницата, при тоа раскажувајќи приказни за жени кои не само што се убави туку се и реализирани, инспиративни и оставаат свој ...
Таа важи за една од најубавите пејачки на домашната естрада, а по издавањето на првиот албум нсловен „Македонско девојче“, Каролина Гочева не ретко од медиумите и публиката е именувана така.
Каролина Гочева станува дел од семејството на MANGO Македонија за 2019-та година. Кампањата на шпанскиот бренд Mango за оваа сезона е наречена “New Voices” и има за цел да ја истакне моќта на културата во заедницата, при тоа раскажувајќи приказни за ...
Кампањата на шпанскиот бренд Mango за оваа сезона е наречена “New Voices” и има за цел да ја истакне моќта на културата во заедницата, при тоа раскажувајќи приказни за жени кои не само што се убави туку се и реализирани, инспиративни и оставаат свој ...
Каролина Гочева станува дел од семејството на MANGO Македонија за 2019-та година. Кампањата на шпанскиот бренд Mango за оваа сезона е наречена “New Voices” и има за цел да ја истакне моќта на културата во заедницата, при тоа раскажувајќи приказни за ...
Каролина Гочева станува дел од семејството на MANGO Македонија за 2019-та година. Кампањата на шпанскиот бренд Mango за оваа сезона е наречена “New Voices” и има за цел да ја истакне моќта на културата во заедницата, при тоа раскажувајќи приказни за ...