Електричните автомобили се помалку склони кон самозапалување од бензинците, но кога ќе се запали, обично од возилото не останува ништо. За тоа најдобро говори последниот пример со „Тесла модел С“ од автопат во Пенсилванија, САД.
Електричните автомобили се помалку склони кон самозапалување од бензинците, но кога ќе се запали, обично од возилото не останува ништо. За тоа најдобро говори последниот пример со „Тесла модел С“ од автопат во Пенсилванија, САД.
Електричните автомобили се помалку склони кон самозапалување од бензинците, но кога ќе се запали, обично од возилото не останува ништо. За тоа најдобро говори последниот пример со „Тесла модел С“ од автопат во Пенсилванија, САД.
Електричните автомобили се помалку склони кон самозапалување од бензинците, но кога ќе се запали, обично од возилото не останува ништо. За тоа најдобро говори последниот пример со „Тесла модел С“ од автопат во Пенсилванија, САД.
Електричните автомобили се помалку склони кон самозапалување од бензинците, но кога ќе се запали, обично од возилото не останува ништо. За тоа најдобро говори последниот пример со „Тесла модел С“ од автопат во Пенсилванија, САД.
Околу 2.000 литри вода се доволни за гаснење пожар кај обичен автомобил. Електричните автомобили се помалку склони кон самозапалување од бензинците, но кога ќе се запали, обично од возилото не останува ништо.
Електричните автомобили се помалку склони кон самозапалување од бензинците, но кога ќе се запали, обично од возилото не останува ништо. За тоа најдобро говори последниот пример со „Тесла модел С“ од автопат во Пенсилванија, САД.
Електричните автомобили се помалку склони кон самозапалување од бензинците, но кога ќе се запали, обично од возилото не останува ништо. За тоа најдобро говори последниот пример со „Тесла модел С“ од автопат во Пенсилванија, САД.
Електричните автомобили се помалку склони кон самозапалување од бензинците, но кога ќе се запали, обично од возилото не останува ништо. За тоа најдобро говори последниот пример со „Тесла модел С“ од автопат во Пенсилванија, САД.