Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето. Како што објаснува Даниела Петреска, логопед-дефектолог при амбулантата во ...
Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето. Како што објаснува Даниела Петреска, логопед-дефектолог при амбулантата во ...
Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето. Како што објаснува Даниела Петреска, логопед-дефектолог при амбулантата во ...
Стресот од пандемијата отвори проблем во говорот кај децата, а проблемот со мобилните доби нов назив – „екранизација". Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до ...
Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето. Како што објаснува Даниела Петреска, логопед-дефектолог при амбулантата во ...
Прилеп, 20 јуни 2021 (МИА) – Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето.
Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето. Како што објаснува Даниела Петреска, логопед-дефектолог при амбулантата во ...
Ако на ова се додаде проблемот што последниве години тлее, за решение треба да се зафатат не само родителите, туку и институциите. Стручњаците му дадода нов назив – „екранизација“. Пандемијата остави траги во развојот на децата.
Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето. Како што објаснува Даниела Петреска, логопед-дефектолог при амбулантата во ...
Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето. Како што објаснува Даниела Петреска, логопед-дефектолог при амбулантата во ...
Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето. Како што објаснува Даниела Петреска, логопед-дефектолог при амбулантата во ...
Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето. Како што објаснува Даниела Петреска, логопед-дефектолог при амбулантата во ...
Стресот од пандемијата отвори проблем во говорот кај децата, а проблемот со мобилните доби нов назив – „екранизација” Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до ...
Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето. Како што објаснува Даниела Петреска, логопед-дефектолог при амбулантата во ...
Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето. Како што објаснува Даниела Петреска, логопед-дефектолог при амбулантата во ...
Пандемијата остави траги во развојот на децата. Според логопедите, поради стресот се зголеми бројот на децата на возраст од 4 до 4,5 години кои имаат проблеми со пелтечењето. Како што објаснува , логопед-дефектолог при амбулантата во прилепскиот ...