Членовите на генерацијата Z и милениумите создадоа нов тренд на патување кој им овозможува значително да заштедат – патуваат со своите семејства. Порано оваа година, ние бевме сведоци на тренд каде што помладите генерации ги напуштаат своите работни ...
Додека миленијалците го поттикнаа претходниот бум на луксузот преку соработки со streetwear брендови и лимитирани изданија, денешните млади купувачи многу повеќе се насочени кон вредноста и се скептични кон „исценираните претстави“ на брендовите.
Помалку алкохол, помалку спонтаност Една од теориите која го објаснува падот на авантурите за една ноќ се поврзува со фактот дека генерацијата Z пие значително помалку алкохол од нивните претходници.
По пандемијата, која речиси го парализира светскиот туризам и го промени начинот на кој го доживуваме патувањето, глобалната индустрија се враќа - посилна од кога било. Според извештајот на „Мекинси енд компани“ насловен како „Состојбата на ...