Sony се стреми да го подобри заедничкиот живот на роботите и луѓето, при што сака да ги програмира роботите да ги препознаваат емоциите на луѓето. Јапонската гигантска компанија одржа изложба во период од 9 до 14 април, каде посетителите на ...
Јапонскиот технолошки гигант Sony на овогодинешната изложба Design Week во Милано ја претстави својата визија за иднината, во која луѓето и роботите имаа заеднички живот, меѓусебно препознавајќи ги нивните емоции.
Јапонската технолошка компанија Сони (Sony), на изложбата на „Недела на дизајнот“ во Милано, ја претстави својата визија за идните врски кои луѓето можат да ги развијат со роботите кои се способни за искажување емоции.
Јапонската технолошка компанија Sony, на изложбата на „Недела на дизајнот“ во Милано, ја претстави својата визија за идните врски кои луѓето можат да ги развијат со роботите кои се способни за искажување емоции.