Изградбата почнала на 19 јануари навечер, а завршена е девет часа покасно, во раните утрински часови на 20 јануари - вака изгледала изградбата на делницата на пруга за нова железничка станица во Кина.
Новата железничка пруга ја разубавила провинцијата Фуџијан во јужниот дел на Кина. Ништо не би било необично, ако пругата не "никнела" буквално преку ноќ. Имено, 1.500 кинески работници за само 9 часа ги изместиле шините. Со работа почнале на 19.
Кинеските работници уште еднаш ги демонстрираа своите неверојатни способности. Околу 1.500 работници за само 9 часа ги постави пругите за нова железничка станица во провинцијата Фуџијан. За тоа време била поставена и потребната сигнализација и сета ...
Новата железничка станица ја разубави провинцијата Фујиан во јужниот дел од Кина. Ништо тука нема необично, ако станицата не никна буквално преку ноќ. Имено, 1.500 кинески работници за само 9 часа ги намести шините и ја пушти пругата во употреба.
Кинеските работници уште еднаш ја демонстрираа својата неверојатна ефикасност. Околу 1.500 работници за само девет часа поставија шини на новата железничка станица во провинцијата Фуџијан, на југот на Кина.
Додека чекаме цела година за да се заврши реконструкција на едно парченце од Партизанска во Скопје кое уште дреме недовршено, Кинезите направија цела пруга за 9 часа. Кинеските работници уште еднаш ги демонстрираа своите неверојатни способности, ...
Ако комбинацијата од „Кинези“ и „работа“ автоматски ве асоцира на мравки, не сте далеку од вистината. Тоа го покажаа уште еднаш, ангажирајќи околу 1.5000 работници за да изградат нова железница за новата железничка станица за само 9 часа. Девет.
Изградбата почнала на 19 јануари навечер, а завршена е девет часа покасно, во раните утрински часови на 20 јануари – вака изгледала изградбата на делницата на пруга за нова железничка станица во Кина.