Нејасни процедури, шетање од шалтер на шалтер, непрофесионален однос на вработените како и доцнење на исплатите за социјална помош и додаток – ова се проблемите на кои граѓаните се жалат кога треба да добијат јавна услуга.
Ова е само еден од граѓаните кој денеска влезе во некој од центрите за социјална помош во обид да добие помош. Тој, и останатите кои потоа се појавија одмавнаа со глава кога ги прашавме дали успеле да ја добијат, но одбија да ги снимиме.
Ниски плати, а голем обем на работа за административците. Тие се жалат, но поплаки има и од 82 проценти од граѓаните кои не се задоволни од услугите на јавната администрација. Најголемо е незадоволството во здравството, а најзадоволни се од услугите ...
Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација. Поединечно по институции, најзадоволни се од работата на Министерството за внатрешни работи, односно од службите за издавање патни исправи, додека најмалку се заодоволни ...
Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација, соопшти денеска Центарот за европски стратегии „Евротинк“ презентирајќи истражување спроведено со Македонската платформа против сиромаштијата пред претставници на ...
Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација... Најдобри услуги граѓаните добивале од Министерството за внатрешни работи при издавање лични документи, а најлоши од Центарот за социјални услуги, ова го пoкажало ...
Истражување: Само 18 отсто од граѓаните задоволни од услугите на јавната администрација Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација. Поединечно по институции, најзадоволни се од работата на Министерството за ...
Ова е само еден од граѓаните кој денеска влезе во некој од центрите за социјална помош во обид да добие помош. Тој, и останатите кои потоа се појавија одмавнаа со глава кога ги прашавме дали успеле да ја добијат, но одбија да ги снимиме.
Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација, соопшти денеска Центарот за европски стратегии „Евротинк“ презентирајќи истражување спроведено со Македонската платформа против сиромаштијата пред претставници на ...
Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација. Поединечно по институции, најзадоволни се од работата на Министерството за внатрешни работи, односно од службите за издавање патни исправи, додека најмалку се заодоволни ...
Ова е само еден од граѓаните кој денеска влезе во некој од центрите за социјална помош во обид да добие помош. Тој, и останатите кои потоа се појавија одмавнаа со глава кога ги прашавме дали успеле да ја добијат, но одбија да ги снимиме.
loading... Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација. Поединечно по институции, најзадоволни се од работата на Министерството за внатрешни работи, односно од службите за издавање патни исправи, додека најмалку се ...
Поединечно по институции, најзадоволни се од работата на Министерството за внатрешни работи, односно од службите за издавање патни исправи, додека најмалку се заодоволни од работата на центрите за социјална политика.
Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација. Поединечно по институции, најзадоволни се од работата на Министерството за внатрешни работи, односно од службите за издавање патни исправи, додека најмалку се заодоволни ...
Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација. Поединечно по институции, најзадоволни се од работата на Министерството за внатрешни работи, односно од службите за издавање патни исправи, додека најмалку се заодоволни ...
Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација. Поединечно по институции, најзадоволни се од работата на Министерството за внатрешни работи, односно од службите за издавање патни исправи, додека најмалку се заодоволни ...
Истражувањето денеска им беше презентирано на претставници на Министерството за информатичко општество и администрација. Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација.
Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација. Поединечно по институции, граѓаните се најзадоволни од работата на Министерството за внатрешни работи, односно од службите за издавање патни исправи, додека најмалку се ...
Само 18 отсто од граѓаните се задоволни од услугите на јавната администрација. Поединечно по институции, најзадоволни се од работата на Министерството за внатрешни работи, односно од службите за издавање патни исправи, додека најмалку се заодоволни ...
Вкупно 63 отсто од граѓаните сметаат дека треба да „фатат“ врски за да добијат некоја услуга во јавната администрација. Ова го покажува истражувањето кое го направи Центарот за стратегиски анализи Евротинк во соработка со Македонска платформа против ...
63 проценти од граѓаните во земјава сметаат дека за да добијат некоја услуга од јавната администрација потребно е да имаат врски. 63 проценти од граѓаните во земјава сметаат дека за да добијат некоја услуга од јавната администрација потребно е да ...
Денеска беше презентиран извештајот од истражувањето „Предизвици и проблеми на граѓаните при користењето на услугите од јавната администрација“, изработен од Евротинк – Центар за европски стратегии, во соработка Македонската платформа за борба ...