Парите кои Македонија ги доби од Европската банка за обнова и развој за БРТ – се уште стојат за тој проект, дали земјава ќе ги искористи или ќе продлжи да плаќа пенали кои граѓаните ги чинат 350.000 евра годишно? Од ЕБОР велат дека дали ќе се ...
Има ли се уште надеж за автобуското метро?! Проектот е стопиран, бидејќи градоначалничката Арсовска планира измени во проектот. Во меѓувреме државата плаќа пенали по 350 илјади евра годишно, бидејќи кредитот во висина од 70 милиони евра е земен, но ...
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Вицепремиерот задолжен за економски прашања Фатмир Битиќи утринава зборувајќи за состојбите со јавниот превоз во главниот град рече дека Бас рапид транзит системот не може да биде поштетен за скопјани од автобуси кои сообраќаат, а се стари 30 години.
Вицепремиерот вели дека системот на јавниот превоз во Скопје е од 1980 година, а она што му треба на главниот град е решенија од 2040 или 2050 година за каков што го смета проектот за БРТ Бас рапид транзит (БРТ) системот не може да биде поштетен за ...
Сигурен сум дека БРТ решението кое го финансира ЕБРД не може да биде поштетно од автобуси кои собрааќаат, а се 30 години стари. За жал, состојбата во Скопје од 1980 година не наликува на еден град кој што е престолнина на земја која што аспирира да ...
Вицепремиерот вели дека системот на јавниот превоз во Скопје е од 1980 година, а она што му треба на главниот град е решенија од 2040 или 2050 година за каков што го смета проектот за ...
Сигурен сум дека БРТ решението кое го финансира ЕБРД не може да биде поштетно од автобуси кои собрааќаат, а се 30 години стари. За жал, состојбата во Скопје од 1980 година не наликува на еден град кој што е престолнина на земја која што аспирира да ...
Вицепремиерот вели дека системот на јавниот превоз во Скопје е од 1980 година, а она што му треба на главниот град е решенија од 2040 или 2050 година за каков што го смета проектот за БРТ Бас рапид транзит (БРТ) системот не може да биде поштетен за ...
Сè уште има надеж за БРТ - Бас рапид транзит системот кој беше најавен како решение за сообраќајниот хаос во Скопје. „Чекаме да видиме кои се плановите на градоначалничката која се обидува да го видоизмени.
Сигурен сум дека БРТ решението кое го финансира ЕБРД не може да биде поштетно од автобуси кои собрааќаат, а се 30 години стари. За жал, состојбата во Скопје од 1980 година не наликува на еден град кој што е престолнина на земја која што аспирира да ...
БРТ системот треба да се реализира и тој е најдобро решение за превозот во Скопје, смета вицепремиерот Фатмир Битиќи, прашан за состојбите со градскиот превоз, по неколкудневните блокади во главниот град.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Вицепремиерот задолжен за економски прашања Фатмир Битиќи утринава зборувајќи за состојбите со јавниот превоз во главниот град рече дека Бас рапид транзит системот не може да биде поштетен за скопјани од автобуси кои сообраќаат, а се стари 30 години.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Според вицепремиерот Фатмир Битиќи Скопје како главен град има голем хендикеп затоа што нема функционален јавен превоз и затоа што има автобуси стари и по 30 години. БРТ (Бас рапид транзит - или како уште го викаат трамвај на гуми, н.з.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
-Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.
Бас рапид транзит (БРТ) што го финансира Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) не може да биде поштетен за Скопје од автобуси кои сообраќаат, а се 30 години стари, порача денеска вицепремиерот за економски прашања Фатмир Битиќи.