Токму кога ќе помислите дека чашата на понижувањата е преполнета, ќе дојде доказ дека можеме ние (поточно, тие) и повеќе од тоа. Длабочината на преспанскиот амбис е споредлива само со проширувањето на Пандорината кутија, со кое своевремено се пофали ...
Додека Грција го регистрираше „Macedonia the GReat“ (Мицокатис ја искористи посетата на Заев за во очи да му се насере со официјална промоција на новиот слоган), според Преспанскиот договор (најлошиот договор за Македонија после оној Букурешкиот), ...
Поранешната министерка за култира, Ганка Самоиловска Цветанова, на својот Твитер профил запраша дали постои разлика во концептот на Голема Албанија, Голема Србија и новиот грчки слоган „Macedonia the GReat“, кој беше промовиран од грчкиот премиер ...
Премиерот Заев контра претседателот на грчко-македонската експертска комисија Филипов: додека за вториот е важна одредбата од преспанскиот договор дека ниедно име на трговска марка не може да се брендира ако за тоа нема согласност од двете страни, ...
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Секој има право да истакнува свои слогани, да се брендира како Солунски самит, здружение на индустријалци или слично, рече премиерот Зоран Заев на новинарско прашање за слоганот „Macedonia is GReat“ кој беше истакнат во Солун.
Поранешната министерка за култура, Ганка Самоиловска Цветанова, на Твитер постави прашање дали навистина постои разлика помеѓу концептот на Голема Албанија, Голема Србија и најновиот грчки слоган „Macedonia the GReat“?, промовиран од грчкиот премиер ...
Долгогодишнииот новинар Зоран Иванов не гледа ништо негативно во промовирањето на брендот „Macedonia the Great“ од страна на грчкиот премиер Кирјакос Мицотакис, темпирано токму завчера кога на средба во Солун ги покани колегите Зоран Заев и Бојко ...
Поранешната министерка за култура, Ганка Самоиловска Цветанова, на социјaлните мрежи прашува што е разликата помеѓу концептот на Голема Албанија, Голема Србија и грчкиот слоган „Macedonia the GReat“? „Нема разлика.
Што е разликата помеѓу концептот на Голема Албанија, Голема Србија и грчкиот слоган „Macedonia the GReat“? Нема разлика. Сите три концепти почиваат на иредентистичка ...
Macedonia is GReat е добар повод да се запали договорот, порача п ретседателката на партијата „Глас за Македонија, Солза Грчева. Таа на својот Фејсбук профил ја коментираше големата кампања на грчката влада за промоција на брендот „Македонија“.
Macedonia is GReat е добар повод да се запали договорот, порача претседателката на партијата „Глас за Македонија, Солза Грчева, откако грчкиот премиер Кирјакос Мицотакис во Солун ја промовираше оваа кампања.
Претседателката на “Глас за Македонија, Солза Грчева на својот Фејсбук профил ја коментираше големата кампања на грчката владаза промоција на брендот „Македонија“, која има амбиции од глобален карактер.
Македонското МНР не било информирано дека Грција ќе си го промовира брендот Macedonia the GReat. Ваквиот унилатерален приод ја подрива меуѓусебната доверба и според министерството согласно договорото од Преспа вакви прашања, треба да бидат ...
Македонското Министерство за надворешни работи не било информирано за грчката намера за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган Macedonia the Great завчера во Солун и оти ја подрива меѓусебната доверба.
Словенечки твитерџија ѝ одговори на Атина за кампањата за трговската марка промовирана од премиерот Мицотакис. Словенецот подготвил графичко решение одговор на грчката кампања а на Македонците им порачува: “Како одговор на Грците за нивната ...
Гестот на Грција со Macedonija is Great е понижувачки. Но, поголем броблем е што нашето водство-преговарачи мува не ги лази да дадат оставка или да бидат сменети, напиша на својот Твитер профил политичкиот аналитичар Арсим Зеколи по повод новата ...
Macedonia is GReat е добар повод да се запали договорот и СИТЕ изведувачи заедно со здушните ( и прилично ретардирани) поддржувачи да отидат џенем! А потоа сериозно образование за сериозна ...
Стив Вранакис, поранешен вработен на висока извршна функција во „Google“ е автор на слогагон Macedoniea the GReat што вчерабеше промовиран во Солун и за време на првта средба на македонкиот премире Зоран заев со грчкиот колерга Кирјакос Мицотакис.
Министерство за надворешни работи не било информирано за намерата за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган Macedonia the Great завчера во Солун. Велат дека со овој чин се подрива меѓусебната доверба.
Македонското Министерство за надворешни работи не било информирано за грчката намера за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган Macedonia the Great завчера во Солун и оти ја подрива меѓусебната доверба, пишува Радио Слободна Европа .
Македонското Министерство за надворешни работи не било информирано за грчката намера за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган Macedonia the Great завчера во Солун и оти ја подрива меѓусебната доверба.
Дипломатијата изненадена, бизнисмените збунети, експертите загрижени. Маркетиншкиот слоган Macedonia the Great кој го промовираше грчкиот премиер Мицотакис предизвикува бура реакции во Македонија. Главно на негодување, но и критики.
Грчкиот премиер Кирјакос Мицотакис ја промовира ознаката Macedonia the Greate за производите од грчкиот регион Македонија на економскиот самит во Солун на 14 ноември 2019. Македонското Министерство за надворешни работи за Радио Слободна Европа вели ...
Министерство за надворешни работи не било информирано за намерата за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган „Macedonia the GReat“ завчера во Солун. Велат дека со овој чин се подрива меѓусебната доверба.
Министерство за надворешни работи не било информирано за намерата за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган „Macedonia the GReat“ завчера во Солун. Велат дека со овој чин се подрива меѓусебната доверба.
„Ние цениме дека на ваквите прашања треба да им се пристапува преку дијалог и со советодавна и експертска асистенција на меѓународната група експерти за комерцијалните имиња, трговските марки и заштитни знаци.
Министерство за надворешни работи не било информирано за намерата за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган „Macedonia the GReat“ завчера во Солун. Велат дека со овој чин се подрива меѓусебната доверба.
„Ние сметаме дека на ваквите прашања треба да им се пристапува преку дијалог и со советодавна и експертска асистенција на меѓународната група експерти за комерцијалните имиња, трговските марки и заштитни знаци.
Македонското министерство за надворешни работи не било информирано за грчката намера за изготвување или за промовирање на слоганот „Macedonia the great“ завчера во Солун. Од министерството велат дека ваквиот унилатерален приод кон решавање на ...
Министерството за надворешни работи не било информирано за грчката намера за изготвување или за промовирањето на маркетиншкиот слоган Macedonia the Great завчера во Солун и дека ја подрива меѓусебната доверба.
Macedonia is GReat е добар повод да се запали договорот, порача претседателката на партијата „Глас за Македонија, Солза Грчева. Таа на својот Фејсбук профил ја коментираше големата кампања на грчката влада за промоција на брендот „Македонија“.
Секој има право да истакнува свои слогани, да се брендира како Солунски самит, здружение на индустријалци или слично, рече премиерот Зоран Заев на новинарско прашање за слоганот „Macedonia is GReat“ кој беше истакнат во Солун.
Секој има право да истакнува свои слогани, да се брендира како Солунски самит, здружение на индустријалци или слично, рече премиерот во заминување Зоран Заев на новинарско прашање за слоганот „Macedonia is GReat“ кој беше истакнат во Солун.
Секој има право да истакнува свои слогани, да се брендира како Солунски самит, здружение на индустријалци или слично, рече премиерот во заминување Зоран Заев на новинарско прашање за слоганот „Macedonia is GReat“ кој беше истакнат во Солун.
Македонското МНР не било информирано дека Грција ќе си го промовира брендот Macedonia the Great. Ваквиот унилатерален приод ја подрива меуѓусебната доверба и според министерството согласно договорото од Преспа вакви прашања, треба да бидат ...
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Откако пред неколку дена во Солун грчкиот премиер Мицотакис ја промовираше маркетиншката кампања „Macedonia the GReat“за грчките производи од регионот Македонија, премиерот Заев вели дека е уверен дека прашањето ќе се реши преку меѓународна ...
Денеска кај нас е Made in Macedonia и во духот на Договорот треба да го решиме тоа. Кога некој би ме прашал мене, имаме прекрасен историски регион Македонија. Зошто за сите да не биде Македонија? Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека ...
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.
Премиерот Заев е убеден дека брендирањето на производите од регионот Македонија во Грција ќе го реши експертската комисија. Заев верува дека изнаоѓањето на трајно решение на ова прашање ќе биде уште еден мост на спојување на Република Македонија и ...
Премиерот Зоран Заев денеска изјави дека Меѓународната експертска комисија што треба да се дооформи согласно со Договорот од Преспа ќе го реши трајно брендирањето на производите по потекло од регионот Македонија.