Унгарскиот производител на вина Ројал Токај, во Токајската Област, е најпознат по своите десертни вина. Едно шише кај нив чини 40.000 долари, а целта е оживување на традицијата – тоа да биде консумирано од кралевите и енолозите.
Произведувачот на вино во токајскиот регион во Унгарија, познато по десертно вино, продава шише вино за 40.000 долари во надеж дека ќе ја оживее кралската традиција за пиење вино од страна на кралевите и познавачите.
Унгарскиот производител на вино во токајскиот регион, познат по десертното вино, продава шише вино за 40.000 долари со надеж дека ќе ја заживее кралската традиција на пиење вино од кралеви и познавачи на вино, објави „Ројтерс“.
Унгарскиот производител на вина „Ројал Токај“, во Токајската Област, е најпознат по своите десертни вина. Едно шише кај нив чини 40.000 долари, а целта е оживување на традицијата – тоа да биде консумирано од кралевите и енолозите.
Унгарскиот производител на вина Ројал Токај, во Токајската Област, е најпознат по своите десертни вина. Едно шише кај нив чини 40.000 долари, а целта е оживување на традицијата – тоа да биде консумирано од кралевите и енолозите.
Унгарскиот производител на вина Ројал Токај, во Токајската Област, е најпознат по своите десертни вина. Едно шише кај нив чини 40.000 долари, а целта е оживување на традицијата – тоа да биде консумирано од кралевите и енолозите.
Унгарскиот производител на вина Ројал Токај, во Токајската Област, е најпознат по своите десертни вина. Едно шише кај нив чини 40.000 долари, а целта е оживување на традицијата – тоа да биде консумирано од кралевите и енолозите.
Унгарскиот производител на вина Ројал Токај, во Токајската Област, е најпознат по своите десертни вина. Едно шише кај нив чини 40.000 долари, а целта е оживување на традицијата – тоа да биде консумирано од кралевите и енолозите.
Унгарскиот производител на вина Ројал Токај, во Токајската Област, е најпознат по своите десертни вина. Едно шише кај нив чини 40.000 долари, а целта е оживување на традицијата – тоа да биде консумирано од кралевите и енолозите.