Германската автокомпанија Фолксваген најверојатно ќе го промени своето препознатливо лого. Гигантот од Волсбург сака да го усогласи својот визуелен идентитет со промената на автоиндустријата кон електрични возила.
Автомобилскиот баварски гигант Волксваген е во процес на длабочински промени кои од корен ќе го сменат водењето на бизнисот, но и самата слика на компанијата. Пресуден фактор за овие промени беше аферата Dieselgate, најголема во историјата на ...
Новиот директор на Volkswagen групата се зафати за работа - првата одлука што треба да ја спроведе е менувањето на логото на компанијата. Со образложение дека било многу германско, во VW сметаат дека новото лого треба да ја отсликува електричната ...
Тешко е да се замисли попрепознатливо лого на автомобили, од она на Volkswagen. Главниот извршен директор на компанијата изјави дека тие го бараат нивното ново лого, кое од 2019-та ќе биде прикажано на новите автомобили.
Големи промени се во тек во Фолксваген, а според последните најави, германскиот автомобилски гигант идната година ќе го претстави новото лого. Може да се каже дека ова е помалку неочекувано, но шефот на маркетинг одделот при Фолксваген тврди дека ...
Од концернот се решени радикално да го сменат имиџот на брендот, а исто така се разгледува и разделба со некои од марките кои се „под капата“ на гигантот Тоа го најави директорот за маркетинг на компанијата, Јохан Сенгпил.
Volkswagen не случајно го носи епитетот „автомобилски гигант“. Покрај матичниот бренд, под негова капа се Audi, Porsche, Bentley, Škoda, Seat, Lamborghini, Bugatti, но и мотоциклистичкиот бренд Ducati, камионските Scania и Man, како и комерцијалните ...