На патиштата во Сеул, главниот град на Јужна Кореја, започнаа да се користат автобуси без возачи кои ги произведе компанијата Хјундаи. Проектот е дел од експеримент со кој инженерите сакаат да помогнат луѓето да се чувствуваат удобно со автономни ...
Првата самоуправувачка автобуска линија има за цел да ја подготви јавноста за идното и автономно возење. Новото возило не личи на обичен автобус. Целосно е симетричен, со заоблени краеви и големи прозорци кои го прават да изгледа повеќе како играчка ...
Сеул ја доби својата прва линија на самоуправувачки автобуси како дел од експериментот за кој инженерите велат дека има за цел да направи јавноста да се чувствува поудобно со возилата без возач на патот.
Главниот град на Јужна Кореја го доби првиот вистински самовозечки автобус. Новото возило не изгледа како обичен автобус – целосно е симетрично, со заоблени рабови и големи прозорци, пораки кои повеќе изгледа како играчка отколку како најсовремена ...
Сеул во петокот ја доби својата прва линија на самоуправувачки автобус во рамките на експериментот за кој инженерите велат дека целта е јавноста да се чувствува попријатно со возилата без возачи на патиштата.
Сеул ја отвори првата линија со самоуправувачки автобуси како дел од експериментот за кој инженерите велат дека има за цел да направи јавноста да се чувствува поудобно со возилата без возач на патот.
Автобуси без возачи произведени од компанијата „Hyundai“ почнаа да се користат на патиштата во Сеул, главниот град на Јужна Кореја. Според локалните медиуми, автобусите без возачи, почнаа да функционираат во областа Јонгно-гу.
Автобуси без возачи произведени од компанијата „Hyundai“ почнаа да се користат на патиштата во Сеул, главниот град на Јужна Кореја. Според локалните медиуми, автобусите без возачи, почнаа да функционираат во областа Јонгно-гу.