„Ферари“ втора година по ред е најмоќниот бренд на светот на ранг-листата на глобалните 500 светски брендови на „Бренд фајнанс“. Американската компанија за интернет-трговија „Амазон“, пак, трета година по ред ја задржа титулата највреден светски ...
Втора година по ред "Ferrari" се закити со титулата најмоќен бренд на светот според "Brand Finances Global 500" извештајот за 2020-та година. Очекувано, доделен им е највисок AAA+ ранг, а вкупната оценка изнесува 94,1 од 100.
Brand Finance, водечка компанија за оценување на брендови во Велика Британија и стратешка консултантска фирма, за првпат го именува Huawei како еден од првите 10 најскапи брендови во светот.
Втора година по ред, Ferrari ја освои титулата најмоќен бренд во светот според извештајот на Brand Finance Global 500 за 2020 година. Како што се очекуваше, доделен им е најсилниот ранг ААА +, а вкупната оценка изнесува 94,1 од 100.
Според меѓународната агенција „ Brand Finance “, „Sberbank” е сè уште највредниот руски бренд. Вредноста на брендот „Sberbank” е 13.233 милијарди долари, што е за 870 милиони долари повеќе од вредноста која ја имаше кон крајот на 2019 година.
Британскиот премиер Борис Џонсон во вторникот одржа состанок на Советот за национална безбедност на кој, како што наведуваа претходно медиумите, е донесена одлука за овозможување ограничен пристап на кинескиот технолошки гигант „Huawei“ во идниот ...
Велика Британија одлучи да ја остави Huawei да продолжи да биде користена со нејзината 5Г мрежа, но под одредени рестрикции, покрај притисокот од САД да биде блокирана фирмата. „Huawei е самоуверена од потврдата на владата на Велика Британија дека ...
Британија ќе му овозможи на кинескиот телекомуникациски гигант Huawei ограничена улога во изградбата на нејзината 5G мрежа, соопшти владата на Лондон. Во соопштението се вели дека добавувачите со висок ризик ќе бидат исклучени од чувствителното ...
Летечкиот автомобил на иднината неодоливо потсетува на моделот на Ferrari кој освои две титули на Светскиот шампиона во Formula 1. Некои работи за иднината на Ferrari се веќе познати – ќе видиме повеќе хибриди кои започнуваат со SF90 оваа година, a ...
Велика Британија одлучи да го остави Huawei да продолжи да биде користен со неговата 5G мрежа, но под одредени рестрикции, покрај притисокот од САД да биде блокирана фирмата. „Huawei е самоуверен од потврдата на владата на Велика Британија дека може ...
Brand Finance, водечка компанија за оценување на брендови во Велика Британија и стратешка консултантска фирма, за првпат го именува Huawei како еден од првите 10 најскапи брендови во светот.
Растот на вредноста на брендот на Huawei може да се припише на неговата посветеност кон иновации, односно постојано подобрување на конкурентноста на производот и искуството на потрошувачите Brand Finance, водечка компанија за оценување на брендови ...
Brand Finance, водечка компанија за оценување на брендови во Велика Британија и стратешка консултантска фирма, за првпат го именува Huawei како еден од првите 10 најскапи брендови во светот.
Brand Finance, водечка компанија за оценување на брендови во Велика Британија и стратешка консултантска фирма, за првпат го именува Huawei како еден од првите 10 најскапи брендови во светот.
Brand Finance, водечка компанија за оценување на брендови во Велика Британија и стратешка консултантска фирма, за првпат го именува Huawei како еден од првите 10 најскапи брендови во светот.
Brand Finance, водечка компанија за оценување на брендови во Велика Британија и стратешка консултантска фирма, за првпат го именува Huawei како еден од првите 10 најскапи брендови во светот.
Ферари, втора година по ред е најмоќниот бренд на светот на ранг-листата на глобалните 500 светски брендови на „Бренд фајнанс” за 2020 година. Американската компанија за интернет-трговија, Амазон, пак, трета година по ред ја задржа титулата ...
Brand Finance, водечка компанија за оценување на брендови во Велика Британија и стратешка консултантска фирма, за првпат го именува Huawei како еден од првите 10 најскапи брендови во светот.
– Ферари, втора година по ред е најмоќниот бренд на светот на ранг-листата на глобалните 500 светски брендови на „Бренд фајнанс” за 2020 година. Американската компанија за интернет-трговија, Амазон, пак, трета година по ред ја задржа титулата ...
Ферари, од друга страна, е најмоќниот, односно највлијателниот бренд на светот, со индекс на сила од 94,1 поена од можни 100 и рејтинг од ААА плус. Сè тоа влијаело и на растот на стоковната вредност на марката за 9,0 отсто, на 9,1 милијарда долари.
Ферари, втора година по ред е најмоќниот бренд на светот на ранг-листата на глобалните 500 светски брендови на „Бренд фајнанс” за 2020 година. Американската компанија за интернет-трговија, Амазон, пак, трета година по ред ја задржа титулата ...
„Ферари“ втора година по ред е најмоќниот бренд на светот на ранг-листата на глобалните 500 светски брендови на „Бренд фајнанс“. Американската компанија за интернет-трговија „Амазон“, пак, трета година по ред ја задржа титулата највреден светски ...
Ferrari втора година по ред е најмоќниот бренд на светот на ранг-листата на глобалните 500 светски брендови на „Бренд фајнанс“. Американската компанија за интернет-трговија Amazon, пак, трета година по ред ја задржа титулата највреден светски бренд.
„Ферари“ втора година по ред е најмоќниот бренд на светот на ранг-листата на глобалните 500 светски брендови на „Бренд фајнанс“. Американската компанија за интернет-трговија „Амазон“, пак, трета година по ред ја задржа титулата највреден светски ...