TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Лажни вести: Медиумската индустрија го возвраќа ударот

Локално - 18.07.2018

Ширењето на гласини и дезинформации пред изборите во САД во 2016 година и пред референдумот за Брегзит во Велика Британија прозвучија како сигнал за аларм за традиционалните медиуми. Тие се ставија во позиција да се борат за повраќање на довербата ...

Лажни вести: Медиумската индустрија го возвраќа ударот

Кајгана - 18.07.2018

18 јули 2018, ПАРИЗ (Франс24) - Ширењето на гласини и дезинформации пред изборите во САД во 2016 година и пред референдумот за Брегзит во Велика Британија прозвучија како сигнал за аларм за традиционалните медиуми.

Facebook нема намера да се справи со лажните вести

IT.mk - 16.07.2018

Најголемата друштвена мрежа одлучи дека лажните вести не се спротивни на стандардите за користење. Ова значи дека лажните вести ќе останат да се споделуваат, иако направија огромна штета. Овој пат веста доаѓа од друштвената мрежа.

Лажни вести: Медиумската индустрија го возвраќа ударот

USB - 18.07.2018

Ширењето на гласини и дезинформации пред изборите во САД во 2016 година и пред референдумот за Брегзит во Велика Британија прозвучија како сигнал за аларм за традиционалните медиуми. Тие се ставија во позиција да се борат за повраќање на довербата ...

Лажни вести: Медиумската индустрија го возвраќа ударот

А1 On - 18.07.2018

Франс 24 – Париз Ширењето на гласини и дезинформации пред изборите во САД во 2016 година и пред референдумот за Брегзит во Велика Британија прозвучија како сигнал за аларм за традиционалните медиуми.

Лажни вести: Медиумската индустрија го возвраќа ударот

Стандард - 18.07.2018

Ширењето на гласини и дезинформации пред изборите во САД во 2016 година и пред референдумот за Брегзит во Велика Британија прозвучија како сигнал за аларм за традиционалните медиуми. Тие се ставија во позиција да се борат за повраќање на довербата ...

Лажни вести: Медиумската индустрија го возвраќа ударот

+инфо - 18.07.2018

- Неточната политичка информација се шири побрзо и на поголемо подрачје, достигнувајќи до поголем аудиториум и е пополуларна од секоја друга категорија на информации - се наведува во истражување на Технолошкиот институт од Масечусетс (МИТ).