Ширењето на гласини и дезинформации пред изборите во САД во 2016 година и пред референдумот за Брегзит во Велика Британија прозвучија како сигнал за аларм за традиционалните медиуми. Тие се ставија во позиција да се борат за повраќање на довербата ...
18 јули 2018, ПАРИЗ (Франс24) - Ширењето на гласини и дезинформации пред изборите во САД во 2016 година и пред референдумот за Брегзит во Велика Британија прозвучија како сигнал за аларм за традиционалните медиуми.
Најголемата друштвена мрежа одлучи дека лажните вести не се спротивни на стандардите за користење. Ова значи дека лажните вести ќе останат да се споделуваат, иако направија огромна штета. Овој пат веста доаѓа од друштвената мрежа.
Ширењето на гласини и дезинформации пред изборите во САД во 2016 година и пред референдумот за Брегзит во Велика Британија прозвучија како сигнал за аларм за традиционалните медиуми. Тие се ставија во позиција да се борат за повраќање на довербата ...
Франс 24 – Париз Ширењето на гласини и дезинформации пред изборите во САД во 2016 година и пред референдумот за Брегзит во Велика Британија прозвучија како сигнал за аларм за традиционалните медиуми.
Ширењето на гласини и дезинформации пред изборите во САД во 2016 година и пред референдумот за Брегзит во Велика Британија прозвучија како сигнал за аларм за традиционалните медиуми. Тие се ставија во позиција да се борат за повраќање на довербата ...
- Неточната политичка информација се шири побрзо и на поголемо подрачје, достигнувајќи до поголем аудиториум и е пополуларна од секоја друга категорија на информации - се наведува во истражување на Технолошкиот институт од Масечусетс (МИТ).