Facebook има навистина лоша недела. Компанијата е соочена со повлекување или паузирање на голем дел до рекламите. Најголемите огласувачи Coca-Cola, Starbucks, производителот на сапуните Dove, Ben & Jerry сладоледите, Arc’teryx, Honda, Levi Strauss, ...
Голем број на големи компании ги повлекоа своите реклами од Фејсбук и некои социјални мрежи. Меѓу последните се Форд, Адидас и ХП, а Кока-Кола, Унилевер и Старбакс се приклучија на почетокот на бојкотот.
Фејсбук заработи 69,7 милијарди долари од реклами во 2019 година, што е еднакво на над 98% од вкупно сите приходи за 2020 година. Поголем дел од приходите не биле од големите компании, туку од мали и средни бизниси што го користат Фејсбук како ...
Сè повеќе компании се придружуваат на бојкотот на социјалната мрежа „Фејсбук“, односно изјавија дека нема да се рекламираат поради неуспехот на компанијата да го спречи ширењето на говорот на омраза.
На крајот на 18 век аболиционистичкото движење ги поттикна Британците да не користат добра произведена со робовски труд. И тоа успеа. Дури 300.000 луѓе престанаа да купуваат шеќер, што направи притисок за укинување на ропството.
Бојкотот може да биде многу ефикасна метода, а за тоа во Фејсбук тукушто стануваат свесни, пишува Би-би-си. На крајот на 18 век аболиционистичкото движење ги поттикна Британците да не користат добра произведена со робовски труд. И тоа успеа.
На крајот на 18 век аболиционистичкото движење ги поттикна Британците да не користат добра произведена со робовски труд. И тоа успеа. Дури 300.000 луѓе престанаа да купуваат шеќер, што направи притисок за укинување на ропството.
Бојкотот може да биде многу ефикасна метода, а за тоа во Фејсбук тукушто стануваат свесни, пишува Би-би-си. На крајот на 18 век аболиционистичкото движење ги поттикна Британците да не користат добра произведена со робовски труд. И тоа успеа.
„Старбакс“, „Кока-Кола“, „Хонда“ се новите имиња на големи компании што деновиве го бојкотираат Фејсбук и ги полекуваат сите свои реклами. Овие компании се придружија на уште 160 глобални компании, кои велат дека на овој начин го изразуваат бојкотот ...
Канадските компании се приклучуваат кон се поголемиот список на светски познати брендови кои решија да не се рекламираат на Facebook во јули, поради одбивањето на компанијата да преземе мерки против ширење содржини со омраза на својата платформа.
Бојкотите можат да бидат исклучително ефикасни – како што тоа во овој момент го открива Фејсбук. Кон крајот на 18 век, аболиционистичкото движење ги повика Британците да не купуваат стоки произведени од робови. Успеа.
Microsoft се приклучи на растечкиот список на компании кои “паузираат” од рекламирање на социјалната мрежа Facebook. Според извештајот на порталот Bloomberg, повикувајќи се на интерно соопштение на маркетинг експерт од компанијата Microsoft, Крис ...