Сè повеќе компании се придружуваат на бојкотот на социјалната мрежа „Фејсбук“, односно изјавија дека нема да се рекламираат поради неуспехот на компанијата да го спречи ширењето на говорот на омраза.
Бојкотот може да биде многу ефикасна метода, а за тоа во Фејсбук тукушто стануваат свесни, пишува Би-би-си. На крајот на 18 век аболиционистичкото движење ги поттикна Британците да не користат добра произведена со робовски труд. И тоа успеа.
„Старбакс“, „Кока-Кола“, „Хонда“ се новите имиња на големи компании што деновиве го бојкотираат Фејсбук и ги полекуваат сите свои реклами. Овие компании се придружија на уште 160 глобални компании, кои велат дека на овој начин го изразуваат бојкотот ...
Бојкотите можат да бидат исклучително ефикасни – како што тоа во овој момент го открива Фејсбук. Кон крајот на 18 век, аболиционистичкото движење ги повика Британците да не купуваат стоки произведени од робови. Успеа.
Microsoft се приклучи на растечкиот список на компании кои “паузираат” од рекламирање на социјалната мрежа Facebook. Според извештајот на порталот Bloomberg, повикувајќи се на интерно соопштение на маркетинг експерт од компанијата Microsoft, Крис ...
Канадските компании се приклучуваат кон се поголемиот список на светски познати брендови кои решија да не се рекламираат на Facebook во јули, поради одбивањето на компанијата да преземе мерки против ширење содржини со омраза на својата платформа.
На крајот на 18 век аболиционистичкото движење ги поттикна Британците да не користат добра произведена со робовски труд. И тоа успеа. Дури 300.000 луѓе престанаа да купуваат шеќер, што направи притисок за укинување на ропството.
Бојкотот може да биде многу ефикасна метода, а за тоа во Фејсбук тукушто стануваат свесни, пишува Би-би-си. На крајот на 18 век аболиционистичкото движење ги поттикна Британците да не користат добра произведена со робовски труд. И тоа успеа.
На крајот на 18 век аболиционистичкото движење ги поттикна Британците да не користат добра произведена со робовски труд. И тоа успеа. Дури 300.000 луѓе престанаа да купуваат шеќер, што направи притисок за укинување на ропството.
Канадските компании се приклучуваат кон се поголемиот список на светски познати брендови кои решија да не се рекламираат на „Фејсбук“ во јули, поради одбивањето на компанијата да преземе мерки против ширење содржини со омраза на својата платформа.