TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Крушевска Република - мост меѓу северниот и Јужниот булевар

Време - 12.06.2004

ИДЕЈНИ РЕШЕНИЈА ЗА ПРИМАРНАТА СООБРАЌАЈНА МРЕЖА (3) Булеварот Крушевска Република, целосно подигнат на столбови, треба да ги спои северниот и Јужниот булевар, односно Александар Македонски кај хотелот „Континентал“ и предвидениот булевар Македонија кај „Тутунски комбинат“.

Трговскиот центар на Коч

Дневник - 12.06.2004

сообраЌаЈните решениЈа се косат со детаљниот план Предвидената кружна раскрсница и плоштадот во средина никогаш нема да се реализираат, бидејќи центарот ќе го зафати просторот предвиден за нив, вели инженерот Лазо Чакаровски Трговскиот центар "Скопје Рамстор" на турскиот милијардер Рахми Коч во ...

Брзите магистрали се уште само замисла

Дневник - 11.06.2004

СЕ БАРА ЧАРЕ ЗА СООБРАЌАЈНИОТ КОЛАПС Прво треба да се направат остварливи проекти, па да се обезбедат 90 милиони евра Ако не се преземат мерки за подобрување на ефикасноста и на протокот на сообраќајниот систем во Скопје, до 2010 година сообраќајот во центарот ќе колабира, а во 2020 година ќе бидат ...

За десет години сообраќајот во Скопје ќе биде парализиран

Утрински - 11.06.2004

Стручњаците предупредуваат на скорешен сообраќаен колапс во градот Изградбата на брзите сообраќајници чини 100 млн. долари САЊА НАУМОВСКА Во 2010 година сообраќајот во Скопје ќе претставува огромен проблем, бидејќи ќе има застои на сите сообраќајници, особено во централното градско подрачје.

На една улица и по 99.000 возила дневно

Дневник - 11.06.2004

Најголема густина на сообраќајот има во центарот на Скопје, особено на раскрсниците кај Бит-пазар, кај судската палата и кај Црвениот крст на Македонија. Експертите направиле процена на дневниот сообраќај во 2020 година, во услови кога би била изградена примарната сообраќајна мрежа.

Со подземната сообраќајница најбрзо од исток кон запад во градот

Време - 11.06.2004

ИДЕЈНИ РЕШЕНИЈА ЗА ПРИМАРНАТА СООБРАЌАЈНА МРЕЖА (2) Подземната сообраќајница од Соборниот храм до комплексот банки, како директен спој на булеварите Партизански одреди и Кузман Јосифовски Питу, е едно од предложените решенија на Проектната канцеларија на градот Скопје за намалување на сообраќајниот ...

Сообраќајот ќе се реши со 94 милиони евра

Дневник - 11.06.2004

Авторите на идејните решенија проценуваат дека за изградбата на примарната сообраќајна мрежа ќе бидат потребни 93 милиони и 952.000 евра. Јужниот булевар, односно делот од Долно Нерези до Тутунски комбинат, ќе чини 17 милиони и 30.000 евра, "Климент Охридски", 15 милиони и 800.000 евра, а за ...

Булеварот Македонија - директна врска на Нерези со Кисела Вода

Време - 10.06.2004

ИДЕЈНИ РЕШЕНИЈА ЗА ПРИМАРНАТА СООБРАЌАЈНА МРЕЖА (1) Булеварот Македонија, попознат како Јужен булевар, е едно од идејните решенија на Проектната канцеларија на градот Скопје за намалување на сообраќајниот метеж низ центарот, кое беше презентирано на трибината за решавање на примарната сообраќајна ...

Метежот во Скопје ќе го решат 94 милиони евра

Вест - 10.06.2004

ТРИБИНА ЗА ПРОБЛЕМИТЕ СО ПРИМАРНАТА СООБРАЌАЈНА МРЕЖА ВО ГЛАВНИОТ ГРАД За да го снема сообраќајниот калабалак во Скопје треба да се доизградат брзите сообраќајници Јужен булевар, Никола Карев, Крушевска република кај Маџир маало, подземен тунел под плоштадот.

Подземна сообраќајница под плоштадот и кејот

Утрински - 09.06.2004

Трибина за растоварување на сообраќајот во центарот на градот ?За решавање на проблемот со примарната сообраќајна мрежа во централното градско подрачје се потребни околу 100 милиони долари. Тоа се големи средства, но и потребата од создавање услови за нормален сообраќај во иднина е многу важна.

На Скопје му недостигаат брзи магистрали

Време - 09.06.2004

ТРИБИНА ЗА РЕШАВАЊЕ НА ПРИМАРНАТА СООБРАЌАЈНА МРЕЖА Само 35 проценти од експресните магистрални сообраќајници што се предвидени со Генералниот урбанистички план на Скопје се реализирани, според резултатите од истражувањето на проектната канцеларија на Градот.

Еднонасочниот сообраќај кај Мала станица не е идеално решение

Утрински - 07.06.2004

Стручњаци тврдат дека сообраќајната регулатива во Скопје е лоша Во светот прво се решаваат сообраќајниците, па потоа се градат големи градби, а кај нас се даваат локации за изградба на објекти, за потоа да се посветиме на инфра- структурата СНЕЖАНА КАЛАБАКОВА Раскрсницата кај Мала станица со ...