ПО ПОВОД ЧЕТИРИГОДИШНИОТ ЈУБИЛЕЈ Мобилниот оператор „Космофон“, дел од групацијата „Космоте“ прослави четири години работа во Македонија и по тој повод го смени корпоративното лого што отсега ќе стане препознатливо по зелената боја.
Вториот мобилен оператор го смени идентитетот. На одбележувањето на четиригодишнината од комерцијалното работење во Македонија, „Космофон“ се ребрендираше и доби зелена боја наместо досега препознатливата - портокалова. Со ребрендирањето, „Космофон“ се консолидираше во рамките на групацијата ...
Завчера во Музејот на град Скопје мобилниот оператор „Космофон“ го прослави својот четврти роденден и го објави ребрендирањето на корпоративните бои со компанијата-мајка од Грција „Космоте“. По тој повод свој настап имаше и Тоше ...
Со донација од 150 илјади евра за хуманитарни цели, мобилниот оператор „Космофон“ прексиноќа го означи почетокот на промена на дизајнот и на бојата на своето лого . „Космофон“ отсега ќе биде препознатлив по зелената боја, со која ќе го зацврсне идентитетот како член на грчката групација „Космоте“, ...
Од вчера логото на "Космофон", дизајнот на продажните салони, амбалажата на своите производи и веб-станицата на компанијата, се во препознатливата зелена боја на "Космоте" Вториот мобилен оператор "Космофонн, скромно и без луксузна прослава, се ребрендира, преставувајќи го новиот корпоративен ...
Мобилниот оператор „Космофон “како дел од групацијата Космоте синоќа го промовираше своето ново лого и имиџ. Од препознатливата жолта боја „Космофон“ преминува во зелена која е препознатлив знак за Космоте груп. Мобилниот оператор Космофон како дел од групацијата Космоте синоќа го промовираше ...