TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Zürichu vendos pagën minimale prej 23,90 frangash në orë

Botasot - 14.11.2026

ZÜRICH – Qyteti i Zürichut njoftoi më 12 nëntor 2026 se rregullorja për pagën minimale prej 23,90 frangash bruto në orë do të hyjë në fuqi më 1 janar 2027. Për zbatimin e saj, qyteti u ka dhënë punëdhënësve një periudhë kalimtare deri më 31 dhjetor 2027.

Qyteti i Cyrihut me 23.90 franga në orë nga 1 janari 2027

Tetovasot - 12.11.2026

Të gjithë punëdhënësit në qytetin e Cyrihut tani duhet të paguajnë një pagë minimale prej 23.90 frangash zvicerane. Megjithatë, ata kanë kohë deri në fund të vitit për të bërë rregullimet e nevojshme Që nga 1 janari 2027, një pagë minimale prej 23.90 frangash zvicerane në orë do ...

Zvicër: Sindikatat kërkojnë pagë minimale 5000 franga për punëtorët me zanat

Botasot - 13.11.2026

BERNË – Federata e Sindikatave të Zvicrës (SGB) synon të nisë një nismë popullore për një pagë minimale prej 5000 frangash në muaj. Kjo pagë do të vlente për të gjithë punëtorët që kanë përfunduar shkollimin profesional, i njohur në Zvicër si "Lehre".