TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Обновено во06:25
Здравје

Uria para gjumit po ju prish gjumin? Ekspertët shpjegojnë çfarë duhet të hani në mbrëmje pa shtuar peshë!

PressOnline - пред: 5 часа

Të shkosh në shtrat me stomak bosh mund të duket si një zgjedhje “e shëndetshme”, por në realitet shpesh përfundon duke e prishur gjumin. Uria gjatë natës mund ta aktivizojë organizmin si një gjendje stresi, duke e bërë më të vështirë relaksimin dhe ...

Kapsllëk dhe diarre? Shkaku mund të jetë ngrënia e vonshme!

ORA

Të hash pas orës 21:00 mund të dyfishojë rrezikun për…/Studim!

PressOnline
3 вести »+1 тема »прашања »

Ekspertët: Stërvitja nuk është më për pamje, por për...

ORA - пред: 11 часа

Gjithnjë e më shumë njerëz po e shohin stërvitjen jo vetëm si mënyrë për të pasur trup estetik, por si një investim për shëndet dhe jetë më të gjatë. Sipas ekspertëve të fitnesit, fokusi po zhvendoset drejt ruajtjes së formës fizike funksionale, ku ...

Ekspertët: Stërvitja nuk është më për pamje, por për...

Botasot

Nga humbja e peshës te jetëgjatësia, si po transformohet fitnesi modern!

ORA

Jetëgjatësia dhe forca objektivat e reja të stërvitjes në palestër

ORA

Botasot PressOnline

6 вести »+2 теми »прашања »

Përdorimi i telefonit pas orës 22 mund të sjell pasoja të rënda psikologjike

IndeksOnline - пред: 8 часа

Pas orës dhjetë të darkës celulari duhet fikur. Është një urdhër që prindërit ua thonë fëmijëve adoleshentë, sidomos nëse kanë provime por në të vërtetë, vlen për të gjithë. Sipas një studimi skocez , ata që kalojnë mbrëmjen dhe natën duke ...

прашања »

Çaji i zi ndihmon në uljen e shtypjes së gjakut

IndeksOnline - пред: 8 часа

Çaji i zi përdoret shumë nga njerëzit, pasi ai u sjell përftime të mëdha shëndetësore. Sipas Healthline, ata që pinë këtë qaj munden të kenë të ulët shtypjen e gjakut në trupin e tyre. Por nuk preferohet që çaji të pihet shumë shpesh, pasi nuk ...

прашања »

Merrni magnez? Ekspertët zbulojnë gabimet që po ju pengojnë të përfitoni maksimalisht nga suplementi!

PressOnline - пред: 11 часа

Suplementet e magnezit janë kthyer në një nga shtesat ushqimore më të përdorura, falë rolit të rëndësishëm që ky mineral luan në qindra procese jetike të organizmit. Megjithatë, ekspertët paralajmërojnë se vetëm marrja e kapsulave ose pluhurit nuk ...

прашања »

Studim: Një ndryshim i vogël në ecje mund të ulë dhimbjen e gjurit më mirë se ilaçet!

ORA - пред: 17 часа

Një studim i ri i realizuar nga Universiteti Stanford ka zbuluar se një ndryshim i vogël në mënyrën e ecjes mund të ndihmojë në uljen e dhimbjeve të gjurit te pacientët me osteoartrit, duke arritur rezultate të ngjashme me ato të ilaçeve kundër ...

Studim: Një ndryshim i vogël në ecje mund të ulë dhimbjen e gjurit më mirë se ilaçet!

Botasot
2 вести »прашања »

Si ndikon kafeja te mëlçia

Koha.net - пред: 19 часа

Një studim i kryer në Mbretërinë e Bashkuar, ka zbuluar se konsumi i kafesë shoqërohet me një rrezik të ulur të sëmundjeve të mëlçisë. Ky studim zbuloi se pirësit e kafesë kishin 21 % rrezik më të ulët për sëmundjet e mëlçisë dhe 49 % rrezik më të ...

Si ndikon kafeja te mëlçia

TV21
2 вести »+1 тема »прашања »

Pse fasulja duhet të jetë pjesë e ushqimit tonë?

IndeksOnline - пред: 13 часа

Fasulja është një ndër ushqimet më të dobishme, është burimi i proteinave, si dhe është ushqim që i takon kuzhinës tradicionale. Fasulja është bimë njëvjeçare nga familja e bishtajoreve, e cila posedon shumë përbërës ushqyes, prandaj edhe duhet të ...

прашања »

Cikli menstrual, si ka ndryshuar mosha? Gabimet e prindërve gjatë pubertetit të fëmijëve – Hipokrati

Top-Channel - пред: 14 часа

Ardhja e ciklit menstrual në një moshë të hershme është bërë një fenomen shumë i përhapur në të gjithë botën. Ajo vjen me disa pasoja, por pse është ulur mosha e menarkës së parë te vajzat? Cili është edukimi ushqimor që duhet të kenë? E ftuar: Olta ...

прашања »